AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Skrevet 24. november 2023 Jobber med kunder, og hele tiden blir det kommentert om jeg er i utplassering, hva jeg studerer, ble spurt om legitimasjon på energidrikk. En kollega på 19 år har trodd hele veien at jeg var like gammel som henne. Og ikke snakk om at jeg kan ha to barn! Det er koselig det, men kjenner jeg er lei av det. Ja jeg har tydeligvis en barnslig ansikt.. og er lav. Blir heller ikke tatt seriøst føler jeg. Nå skal jeg på jobbintervju neste uke, og trenger tips til klær, hår for å se noe voksnere ut. Noen? Anonymkode: 6abcf...392
Olaug Olsen Skrevet 24. november 2023 #2 Skrevet 24. november 2023 Du bør røyke sigg og leve mer utsvevende. Jobbintervju? Hva med å kle deg mer voksent. Blazer og høye hæler. Finne stilen sin i en sånn voksenbutikk. Kle deg som på gamlehjemmet. Kocktailkjole med høye hæler, eller blazer og dongeri. Støvletter. Kåpe. 1
Forumkonto Skrevet 24. november 2023 #3 Skrevet 24. november 2023 Oppsatt hår, skjorte, blazer, jeans og skoletter med litt hæl. Jeg ser og høres barnlig ut, men kler og ter meg slik at jeg får respekt av folk. Jeg har begynt å få litt hvite hår, og de har jeg ingen planer om å farge bort med det første. Kan enda bli bedt om leg på polet. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå