AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Skrevet 24. november 2023 Ønsket aldri en vakker mann, en «perfekt» mann som syns selv har var fin var i mine øyne veldig lite mannlig. når jeg var yngre å så paradise hotel fikk jeg helt spy opp i halsen av jålete menn som syns de var fine og stylet og sminket seg. Har jobbet som frisør på et tidspunkt og mange sånne jålemenn florerer 😅 nei takk. her inne i forumet er det uendelig med tråder om hva de er fra 1-10, og denne «markedsplassen» uff nei, slutt å vær så opphengt i «vakkert» velg heller lykke Anonymkode: a4c7c...351 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #3 Skrevet 24. november 2023 Nei, men det var likevel det jeg endte opp med. Ikke på grunn av utseendet, men på grunn av personlighet. Egentlig litt til tross for utseendet, for jeg fant ham "glatt" og jålete, til han åpnet opp angående en helt herlig personlighet og klokskap jeg ikke hadde trodd at en slik type mann kunne inneha. Jeg var fordomsfull, men møtte meg selv i døra der. Anonymkode: 0b29b...e81 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #4 Skrevet 24. november 2023 Jeg har en veldig kjekk mann, men ikke sånn paradise-pen (de er ikke kjekke i mine øyne) Men barsk, med et nydelig smil og øyne 😍 Anonymkode: dae49...543 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #5 Skrevet 24. november 2023 Hva er poenget du vil frem til? Å dele din preferanse om menn, eller er det noe du prøver å diskutere? Anonymkode: 94d2d...de2 2
Artmo3 Skrevet 24. november 2023 #6 Skrevet 24. november 2023 Plager det deg veldig at noen menn er mer jålete enn andre? Selv er jeg på andre enden av skalaen, men hvorfor skal jeg bry meg om hva andre menn gjør, har de lyst å bruke masse penger på frisør og styling, så vær så god 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #7 Skrevet 24. november 2023 Min mann er veldig vakker, ja. Først og fremst inni, men han har vært heldig med utseendet også. Jeg ble betatt av ham før jeg visste hvordan han så ut. Han bruker hudpleie og opptatt av trening, klær og sko. Hvis jeg så ham ute hadde jeg nok avskrevet ham som en overfladisk gymdude. Greia er at han bare gjør ting han liker. Han er sikkert den minst overflatiske personen på denne jord. Anonymkode: e080f...15b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #8 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ønsket aldri en vakker mann, en «perfekt» mann som syns selv har var fin var i mine øyne veldig lite mannlig. når jeg var yngre å så paradise hotel fikk jeg helt spy opp i halsen av jålete menn som syns de var fine og stylet og sminket seg. Har jobbet som frisør på et tidspunkt og mange sånne jålemenn florerer 😅 nei takk. her inne i forumet er det uendelig med tråder om hva de er fra 1-10, og denne «markedsplassen» uff nei, slutt å vær så opphengt i «vakkert» velg heller lykke Anonymkode: a4c7c...351 Deltagerne på Paradise Hotel er ikke menn. De er gutter. Jålete, feminine gutter. De er søte. Ikke kjekke eller sexy. De er søte på samme måte jeg kan syntes elevene mine på VGS søte. Selv liker jeg maskuline menn. Anonymkode: 057c5...66f 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #9 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva er poenget du vil frem til? Å dele din preferanse om menn, eller er det noe du prøver å diskutere? Anonymkode: 94d2d...de2 Ja, men formulering er ikke min beste side😅 Anonymkode: a4c7c...351
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #10 Skrevet 26. november 2023 Synes det er flott at folk er forskjellige, og at folk har forskjellig smak. Da er det jo sjans for de fleste av oss å finne en match 😊 Selv liker jeg skjønnhet som kommer innenifra ❤️ Anonymkode: 59eae...838
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #11 Skrevet 26. november 2023 Nei, uff. Jeg blir så stresset av vakre mennesker av begge kjønnn og hadde aldri følt meg likestilt med en vakker mann. Trives best med de som er gjennomsnittlig på det meste, som er ca hvordan jeg ser meg selv. Anonymkode: 840f6...64a
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #12 Skrevet 26. november 2023 Nei, jeg ønsket meg ikke en vakker mann. Mine preferanser gikk på hårfarge, øyenfarge, alder, høyde, kroppstype og etnisitet. Men ikke på penhet. Anonymkode: 0de1b...11b
elisa1819 Skrevet 26. november 2023 #13 Skrevet 26. november 2023 Jeg ønsket meg en skikkelig vakker mann da jeg var på kjærestejakt, og det fant jeg heldigvis. Skjønnhet gjør meg glad, alt vakkert tilfører livet glede. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #14 Skrevet 26. november 2023 Nei. Har registrert mange menn her inne som sverger til en teori om at kvinner alltid vil ha den kjekkeste de (tror de) kan få. Men jeg vil ha en som jeg opplever på mitt eget nivå. Helst vil jeg at han skal være litt mindre attraktiv fysisk, jeg ønsker å føle meg ordentlig begjært. Og litt over meg på intelligens og kunnskap, der liker jeg motstand. Og viktigst er personligheten, og kjemien. Anonymkode: c927f...d04 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #15 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (På 24.11.2023 den 19.59): Ønsket aldri en vakker mann, en «perfekt» mann som syns selv har var fin var i mine øyne veldig lite mannlig. når jeg var yngre å så paradise hotel fikk jeg helt spy opp i halsen av jålete menn som syns de var fine og stylet og sminket seg. Har jobbet som frisør på et tidspunkt og mange sånne jålemenn florerer 😅 nei takk. her inne i forumet er det uendelig med tråder om hva de er fra 1-10, og denne «markedsplassen» uff nei, slutt å vær så opphengt i «vakkert» velg heller lykke Anonymkode: a4c7c...351 En jeg syns er kjekk ja Anonymkode: 7df14...8c5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #16 Skrevet 26. november 2023 Det som er inni teller mest, men jeg tiltrekkes jo også av utseendet. Men Paradise hotell-looken er jo ikke akkurat det alle synes er "perfekt", da Jeg synes min kjæreste er verdens kjekkeste, men han ligner ikke de gutta der og er ikke jålete. Anonymkode: 82267...720
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #17 Skrevet 26. november 2023 Gubben min er kjekk nå som han er i 50-årene. Da han var 20 var han mindre pen. Så nei, jeg gikk åpenbart ikke etter utseendet. Men han har blitt Pierce Brosnan med alderen. Det var jaggu meg flaks. Anonymkode: e5238...c35 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #18 Skrevet 26. november 2023 «Vakker» er ikke beskrivende for hva jeg tiltrekkes av. «Vakker» er nok et begrep jeg mest bruker om andre kvinner. Jeg tiltrekkes mer av typisk «maskuline». Litt større, solide menn. Litt bustete og skjeggete😄 Når man bruker «vakker» om menn, så ser jeg får meg mer modelltyper. Ofte striglete og jålete. Mer feminine på en måte. Ikke min kopp med te akkurat. Anonymkode: 057c5...66f 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #19 Skrevet 26. november 2023 De trådene her inne om 1-10 er stort sett laget av menn. Hvor de også mansplainer så det holder at dette er noe kvinner bryr seg mye om. Hvis man prøver å si at det er egentlig ikke tilfelle får man beskjed om at man lyver eller ikke er klar over hvordan man egentlig fungerer, så da trenger man jo en behjelpelig mann på KG til å forklare hvor overfladisk man egentlig er. Jeg og sikkert flere har dermed gitt opp å forklare mennene her inne som er hellig overbeviste om at kvinner velger menn ut fra utseende, at de tar feil. Du kan dermed få inntrykk av at utseende er viktigere enn det er. Men du kan jo bare se på par rundt deg, virker det egentlig som om kvinnene er så veldig opptatt av utseende? Det er en bedre indikator enn et forum hvor de mest blåste mennene dominerer. Anonymkode: 178b4...e1e 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #20 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De trådene her inne om 1-10 er stort sett laget av menn. Hvor de også mansplainer så det holder at dette er noe kvinner bryr seg mye om. Hvis man prøver å si at det er egentlig ikke tilfelle får man beskjed om at man lyver eller ikke er klar over hvordan man egentlig fungerer, så da trenger man jo en behjelpelig mann på KG til å forklare hvor overfladisk man egentlig er. Jeg og sikkert flere har dermed gitt opp å forklare mennene her inne som er hellig overbeviste om at kvinner velger menn ut fra utseende, at de tar feil. Du kan dermed få inntrykk av at utseende er viktigere enn det er. Men du kan jo bare se på par rundt deg, virker det egentlig som om kvinnene er så veldig opptatt av utseende? Det er en bedre indikator enn et forum hvor de mest blåste mennene dominerer. Anonymkode: 178b4...e1e Dette definerer KG godt 😊 Her inne boltrer er lite utvalg menn seg. De vet hva kvinner vil ha. De som sier i mot lyver, eller vet ikke bedre. Egentlig ganske komisk😅 Anonymkode: 057c5...66f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå