every woman Skrevet 25. november 2023 #21 Del Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): The Bridgerton hadde ikke vært det samme uten😉 Anonymkode: 2d39b...059 Bridgerton har de kleineste og mest idiotisk dårlige sexscener jeg noen gang har sett. Men jeg har ikke særlig sans for serien i det hele tatt, så det påvirker nok synet mitt. Ellers helt enig med trådstarter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #22 Del Skrevet 25. november 2023 På tv programmer også. På P3 gull var det en av sangerene som i stedet for dansere, hadde par i dobbeltsenger som simulerte sex. Anonymkode: 941c4...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 25. november 2023 #23 Del Skrevet 25. november 2023 Serier som Game of Thrones eller Banshee hadde heller ikke vært det samme uten alle sex scenene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #24 Del Skrevet 26. november 2023 Sex-scenene i spesielt 9 1/2 Weeks og the Unbearable Lightness of Being var vel de første fra filmer jeg kom på hvor sex-scenene er komplett unødvendig og forringer filmene. Anonymkode: d506c...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #25 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sex-scenene i spesielt 9 1/2 Weeks og the Unbearable Lightness of Being var vel de første fra filmer jeg kom på hvor sex-scenene er komplett unødvendig og forringer filmene. Anonymkode: d506c...858 Noe sier meg at vi er på samme alder…. Fra 9 1/2 Weeks husker jeg bare det med kjøleskap og mat som utrolig teit. Men sexscenen i Betty Blue derimot. For en start på en film! Anonymkode: 8a881...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå