Gå til innhold

Venneforespørsel og ble blokkert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er en ung mann og en ung jente sendte meg en venneforespørsel og blokkerte meg etter en stund? Hva skjer?

Anonymkode: c4228...c48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal vi vite det? 

Anonymkode: 68c89...6c5

• Liker 4
Skrevet

Jeg er en klarsynt og kan se hva som skjer med magi. Hun blokkerte deg fordi det går et rykte om at du kjøper Synnøve istedenfor Jarlsberg ost på butikken. 

Det er mange grunner til at hun kan ha blokkert. Du må gi litt mer informasjon, evt. spørre noen bekjente om det er noe spesielt som har skjedd.

Anonymkode: cc081...7e6

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er en klarsynt og kan se hva som skjer med magi. Hun blokkerte deg fordi det går et rykte om at du kjøper Synnøve istedenfor Jarlsberg ost på butikken. 

Det er mange grunner til at hun kan ha blokkert. Du må gi litt mer informasjon, evt. spørre noen bekjente om det er noe spesielt som har skjedd.

Kjenner ikke henne, så første gang, sendte forespørsel og blokkerte etter få minutter

Skrevet

Hun sendte sikkert forespørselen til feil person.

Anonymkode: 85785...43a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjenner ikke henne, så første gang, sendte forespørsel og blokkerte etter få minutter

Sikkert trykket feil da, ikke noe å tenke på 😊 Blokkering skjønner jeg ikke selv, men det er ikke alt man kan forstå seg på..

Skrevet

Tipper venneforespørselen var et vådeklikk og at hun ble flau og blokka deg etterpå.

Anonymkode: 42b05...102

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...