AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Del Skrevet 24. november 2023 Mitt barn har en Explora-klokke, og skal nå få en mobil i tillegg. Klokka sluttet imidlertid å virke da vi fikk SIM-kortet til telefonen. Telefon og klokkenskaø ha samme telefonnummer og det skulle ikle være noe problem ifølge butikken. Hat spurt der, men de vet ikke hva problemet er, og kundeservice hos Explora har eviglang kø på telefonen. Telefonen er en julegave, så kjipt å ikke ha ei klokke som virker fram til da… Anonymkode: 40f59...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå