AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Skrevet 24. november 2023 Jeg har fått ørebetennelse på det ene øret, forårsaket av virusinfeksjon. Jeg begynte på de i dag, har tatt de en gang (2 dråper), ble med en gang helt tett i øret, hører nesten ingenting bortsett fra konstant ringing. Jeg har egentlig tenkt at det må være pga at man putter væske i øret som selvfølgelig ikke er behagelig i seg selv så jeg har ikke tatt det så alvorlig. Jeg tok de klokka 14, så er jo ikke veldig lenge sia, men skal ta de på nytt om ikke alt for lenge. Leste på pakningsvedlegget for å finne ut om det sto noe om det og der står det tydelig at de ikke skal brukes på ørebetennelse forårsaket av virusinfeksjon. Jeg regner jo med at legen har tatt riktig avgjørelse, men tenkte kanskje noen hadde prøvd de her. Anonymkode: aa433...f52
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #2 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har fått ørebetennelse på det ene øret, forårsaket av virusinfeksjon. Jeg begynte på de i dag, har tatt de en gang (2 dråper), ble med en gang helt tett i øret, hører nesten ingenting bortsett fra konstant ringing. Jeg har egentlig tenkt at det må være pga at man putter væske i øret som selvfølgelig ikke er behagelig i seg selv så jeg har ikke tatt det så alvorlig. Jeg tok de klokka 14, så er jo ikke veldig lenge sia, men skal ta de på nytt om ikke alt for lenge. Leste på pakningsvedlegget for å finne ut om det sto noe om det og der står det tydelig at de ikke skal brukes på ørebetennelse forårsaket av virusinfeksjon. Jeg regner jo med at legen har tatt riktig avgjørelse, men tenkte kanskje noen hadde prøvd de her. Anonymkode: aa433...f52 Jeg har brukt de mot eksem. Jeg måtte være veldig forsiktig, jeg fikk så lett mye mer enn den ene dråpen jeg skulle ha i øret og da føltes øret helt tett. For meg hjalp det ikke, men jeg fikk ingen bivirkninger bortsett fra når jeg fikk mer enn en dråpe dose. Anonymkode: cafbf...926
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #3 Skrevet 24. november 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har brukt de mot eksem. Jeg måtte være veldig forsiktig, jeg fikk så lett mye mer enn den ene dråpen jeg skulle ha i øret og da føltes øret helt tett. For meg hjalp det ikke, men jeg fikk ingen bivirkninger bortsett fra når jeg fikk mer enn en dråpe dose. Anonymkode: cafbf...926 Øret ditt føltes også tett hvis det ble for mye? Anonymkode: aa433...f52
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #4 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Øret ditt føltes også tett hvis det ble for mye? Anonymkode: aa433...f52 Ja, føltes pottetett, jeg løste det med en qtips så jeg fikk litt av dråpene ut av øret. Jeg tror ikke det er anbefalt 🙈 men jeg synes følelsen var så ekkel. Er du usikker kan du kanskje snakke med de på apoteket? Anonymkode: cafbf...926
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #5 Skrevet 24. november 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, føltes pottetett, jeg løste det med en qtips så jeg fikk litt av dråpene ut av øret. Jeg tror ikke det er anbefalt 🙈 men jeg synes følelsen var så ekkel. Er du usikker kan du kanskje snakke med de på apoteket? Anonymkode: cafbf...926 Ja, kan prøve å snakke med apoteket ☺️ Anonymkode: aa433...f52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå