AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Del Skrevet 24. november 2023 Jeg og samboer har prøvd å bli gravide i over 2 år. Jeg har PCOS så vi har vært i utredning og skulle nå snart få time for å sjekke om jeg kunne få letrozol. For 1 uke siden tok jeg en test som viste positivt og enda en som viste gravid 2-3. Siste første dag for menstrasjon var 6 oktober. Vi var kjempe glade for at det endelig satt! I følge apper skulle jeg derfor være i uke 7 nå og jeg bestilte time for tidlig ultralyd hos gynekolog som jeg var hos i dag. Der så man at det var noe i livmoren, men ikke 7 uker gammelt. Fikk da ny time om 2 uker og to alternativer - enten så er den 5 uker gammel og eggløsningen min var sen på grunn av PCOS ellers er det en abort og hvis jeg begynner å blø så skulle jeg ikke bekymre meg siden jeg da vet hvorfor. Hvis jeg ikke blør vil det være et godt tegn fikk jeg beskjed om. Så da begynner 2 uker med venting… Jeg håper at det kun var en sen eggløsning og at det virkelig sitter. Er det andre som har opplevd dette og at det faktisk har gått bra videre? Anonymkode: cd666...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå