AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Skrevet 24. november 2023 Hvor mange runder med deg selv gjør du som mann? særlig om du ikke har barn fra før? - hvem er du i forholdet - hva har du å si i hjemmet - hva vil du oppnå Anonymkode: 344f1...fce
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #2 Skrevet 24. november 2023 De jeg har datet, ser ut til å ha lyst til å bli den glade onkel fra første stund!... Jeg er dame, så det var vel ikke meg du spurte. Bare deler litt erfaring fra et kvinnelig perspektiv, og real life. For føler ofte her det alltid skal bli fremstilt som så himla negativt og at kvinnen liksom er så oppbrukt. Det er ikke min erfaring!.. ikke i det heletatt 😅 (Ingen har møtt mine barn altså, bare sånn før dere skal "ta meg" for det å). Anonymkode: 04894...7c6 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #3 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De jeg har datet, ser ut til å ha lyst til å bli den glade onkel fra første stund!... Jeg er dame, så det var vel ikke meg du spurte. Bare deler litt erfaring fra et kvinnelig perspektiv, og real life. For føler ofte her det alltid skal bli fremstilt som så himla negativt og at kvinnen liksom er så oppbrukt. Det er ikke min erfaring!.. ikke i det heletatt 😅 (Ingen har møtt mine barn altså, bare sånn før dere skal "ta meg" for det å). Anonymkode: 04894...7c6 regner pipa får annen lyd når de skal bli kjent med dine barn... Anonymkode: 344f1...fce 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #4 Skrevet 25. november 2023 Hadde aldri vurdert en kvinne med barn fra før. Unntaket er mulig om de er voksne og ute av huset. Anonymkode: 8aaa9...be6 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #5 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hadde aldri vurdert en kvinne med barn fra før. Unntaket er mulig om de er voksne og ute av huset. Anonymkode: 8aaa9...be6 godt besvart, innsiktsfullt. TS Anonymkode: 344f1...fce 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #6 Skrevet 25. november 2023 Kjenner en vakker dame som er klar. Hun har fire unger fra før, dermed uaktuelt. Litt synd, men slik er det bare. Anonymkode: 60058...498 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #7 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjenner en vakker dame som er klar. Hun har fire unger fra før, dermed uaktuelt. Litt synd, men slik er det bare. Anonymkode: 60058...498 Innsiktsfullt. TS Anonymkode: 344f1...fce
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #8 Skrevet 25. november 2023 Det er selvsagt helt greit å ikke ønske å date/innlede et forhold til en kvinne med barn fra tidligere forhold. Det som derimot ikke er innafor, er å omtale disse kvinnene i negative ordelag fordi de ikke passer inn i dine preferanser. For det er det dette handler om - deg og dine preferanser, ikke noe annet. Ingen har noen forpliktelse til å passe inn i disse så om dine preferanser snevrer inn utvalget ditt, så handler det fortsatt om deg, og ikke at det er noe 'feil" med de du uansett ikke vil ha. Det blir som en unge som blir sur på foreldrene fordi h*n ikke liker den isen h*n selv valgte. Anonymkode: fbe79...c4d 8 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #9 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): godt besvart, innsiktsfullt. TS Anonymkode: 344f1...fce Som mann mellom 40-50 er aktuelle damer mødre fra før. Man kan sikkert finne ei flott likandes dame mellom 35-50 som ikke har barn. Men 90% av damer har barn. Tipper "bra," damer med ting på stell i den aldersgruppen er tallet 98%🙂. Singel bra dame som ikke ønsker seg barn men hadde vært villig til å inngå et forhold med mann med 3?! De er vel som enhjørninger. Aktuelle damer for meg kommer med bagasje, som meg. Det tar jeg for gitt. Anonymkode: e469e...72f 9 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #10 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er selvsagt helt greit å ikke ønske å date/innlede et forhold til en kvinne med barn fra tidligere forhold. Det som derimot ikke er innafor, er å omtale disse kvinnene i negative ordelag fordi de ikke passer inn i dine preferanser. For det er det dette handler om - deg og dine preferanser, ikke noe annet. Ingen har noen forpliktelse til å passe inn i disse så om dine preferanser snevrer inn utvalget ditt, så handler det fortsatt om deg, og ikke at det er noe 'feil" med de du uansett ikke vil ha. Det blir som en unge som blir sur på foreldrene fordi h*n ikke liker den isen h*n selv valgte. Anonymkode: fbe79...c4d kvinnene er ikke fokus i dette tilfellet. TS Anonymkode: 344f1...fce 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #11 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): De jeg har datet, ser ut til å ha lyst til å bli den glade onkel fra første stund!... Jeg er dame, så det var vel ikke meg du spurte. Bare deler litt erfaring fra et kvinnelig perspektiv, og real life. For føler ofte her det alltid skal bli fremstilt som så himla negativt og at kvinnen liksom er så oppbrukt. Det er ikke min erfaring!.. ikke i det heletatt 😅 (Ingen har møtt mine barn altså, bare sånn før dere skal "ta meg" for det å). Anonymkode: 04894...7c6 Men har det munnet ut i noe etablert, forpliktende og varig? Eller er disse "onklene" bare interessert i å knulle mor? Anonymkode: 76bec...863
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #12 Skrevet 25. november 2023 Kan svare for kjæresten min: en farsfigur for barnet, en romantisk partner for meg. Vi er 30 år og barnet er rundt 4. Han ønsket egentlig ikke å være en stefar før han møtte meg, men så møtte han meg og man kan ikke bestemme hvem man forelsker seg i. Vi ønsker også et felles barn! Han er glad i barnet mitt som sitt eget nå, men kom inn i bildet da barnet var ganske lite. Men nå er jeg enda ung og attraktiv vil jeg si! Dating var aldri et problem selv med barn, og da mener jeg forpliktende dating. Jeg som ikke syns det funket Anonymkode: 60ed3...e9d 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #13 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan svare for kjæresten min: en farsfigur for barnet, en romantisk partner for meg. Vi er 30 år og barnet er rundt 4. Han ønsket egentlig ikke å være en stefar før han møtte meg, men så møtte han meg og man kan ikke bestemme hvem man forelsker seg i. Vi ønsker også et felles barn! Han er glad i barnet mitt som sitt eget nå, men kom inn i bildet da barnet var ganske lite. Men nå er jeg enda ung og attraktiv vil jeg si! Dating var aldri et problem selv med barn, og da mener jeg forpliktende dating. Jeg som ikke syns det funket Anonymkode: 60ed3...e9d til den alderen er det passelig å komme inn, men verre når barnet er 16 år. TS Anonymkode: 344f1...fce 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #14 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men har det munnet ut i noe etablert, forpliktende og varig? Eller er disse "onklene" bare interessert i å knulle mor? Anonymkode: 76bec...863 De er sikkert interessert i å knulle mor også. Men, samtlige av de jeg har datet har ønsket å fortsette et forhold med meg. Jeg har avsluttet dating. Bortsett fra med en. Han har barn fra før også, og ja det ser ut til å ha gode potensialet for noe varig. ☺️❤️❤️ Anonymkode: 04894...7c6 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #15 Skrevet 25. november 2023 Jeg er i 40-åra og har tre barn (samme mor). Jeg tenker aktuelle kvinner har barn fra før av. De fleste bra damene på min alder ahr barn. Om hun mer enn ett barn, ønsker jeg at det er samme far. Blir altfor mye styr å skulle forholde seg til flere. Anonymkode: 0fd44...a51 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #16 Skrevet 25. november 2023 Har aldri vært noe problem. Mannfolka har stått i kø selv med barn. Nå er det mer jeg som har vært streng og kun møttes i barnefri uker da. Ute i den virkelige verden er det også det jeg ser. Både menn og kvinner med barn fra før finner forhold. Selvsagt øker skepsisen jo flere mødre mannen har barn med eller jo flere menn dama har barn med det er ganske naturlig. Selv har jeg barn med en mann og han som er kjæresten min nå har ingen barn. Helt perfekt synes jeg avslappet og godt forhold. Flott omsorgsfull og snill mann. Men han blir nok mer en bonus voksen i min sønns liv enn noe annet. Sønnen min har jo en far. Men er jo naturlig nye partner engasjerer seg i barnet og er interessert i relasjon. Hadde blitt skeptisk hvis ikke, så er det heller jeg som holder i tøylene hvor involvert han får bli. Anonymkode: 16117...a9d 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #17 Skrevet 26. november 2023 Jeg er blant dem som gikk for «pakkeløsning» som det heter. Fant meg en flott dame som hadde 2 barn fra tidligere forhold. Nå skal det sies at kjærligheten fant oss, da jeg aldri noensinne har følt det før som jeg fikk i kroppen den dagen jeg så henne første gangen. Der og da sa jeg til en kompis at den damen der skal jeg gifte meg med. 14 år etterpå er vi gift, har fått 3 barn sammen og hennes barn fra tidligere er nå voksen og kaller meg xxxxxxx. Godt og trygt forhold som jeg aldri har angret på. Så du som sier st du aldri ville innledet forhold til dame med barn fra tidligere aner ikke hva du snakker om, og du fortjener heller ikke å treffe kjærligheten. Anonymkode: 7576e...961 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #18 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har aldri vært noe problem. Mannfolka har stått i kø selv med barn. Nå er det mer jeg som har vært streng og kun møttes i barnefri uker da. Ute i den virkelige verden er det også det jeg ser. Både menn og kvinner med barn fra før finner forhold. Selvsagt øker skepsisen jo flere mødre mannen har barn med eller jo flere menn dama har barn med det er ganske naturlig. Selv har jeg barn med en mann og han som er kjæresten min nå har ingen barn. Helt perfekt synes jeg avslappet og godt forhold. Flott omsorgsfull og snill mann. Men han blir nok mer en bonus voksen i min sønns liv enn noe annet. Sønnen min har jo en far. Men er jo naturlig nye partner engasjerer seg i barnet og er interessert i relasjon. Hadde blitt skeptisk hvis ikke, så er det heller jeg som holder i tøylene hvor involvert han får bli. Anonymkode: 16117...a9d Det er veldig greit for deg å si, fordi du har barn på din part, dere er flere, han kommer alene inn i familien. Skulle gjerne hørt hans versjon. Anonymkode: 344f1...fce
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #19 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det er veldig greit for deg å si, fordi du har barn på din part, dere er flere, han kommer alene inn i familien. Skulle gjerne hørt hans versjon. Anonymkode: 344f1...fce Du hører jo menns versjon lengere oppe her. Ingen forventer vel å finne noen som er barnløse i voksen alder. Selv, hadde jeg vel heller kanskje blitt litt mere skeptisk. Selvom det såklart ikke er noen "deal breaker" det eller. Man, går vel inn og forventer ikke å være en ny foreldre men en ekstra voksenperson for det/de barna. Ala "onkel/tante"-rolle. Med mindre de barna kun har en foreldre fra før. Men, de fleste har vel to aktive foreldre fra før. Kan ikke du heller si hva du synes er vanskelig iforhold til det å komme inn som tredjepart da, så kan du kanskje få noen råd ? Anonymkode: 04894...7c6 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #20 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (På 25.11.2023 den 8.45): Som mann mellom 40-50 er aktuelle damer mødre fra før. Man kan sikkert finne ei flott likandes dame mellom 35-50 som ikke har barn. Men 90% av damer har barn. Tipper "bra," damer med ting på stell i den aldersgruppen er tallet 98%🙂. Singel bra dame som ikke ønsker seg barn men hadde vært villig til å inngå et forhold med mann med 3?! De er vel som enhjørninger. Aktuelle damer for meg kommer med bagasje, som meg. Det tar jeg for gitt. Anonymkode: e469e...72f Vi er en del kvinner uten barn og masse bagasje også i vår alder. Anonymkode: e1697...6d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå