AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Skrevet 24. november 2023 Det siste året har jeg begynt å tisse litt tregt og har måtte ta i litt for å få en skikkelig strøm ut. Nå leser jeg at det kan være farlig og at hele blæra kan kollapse?:( skal få det sett på, men er det så farlig å presse når man tisser? Jeg er plaget med å føle at jeg må tisse, kommer tregt og litt lite, ikke uvi for har testet for det før. Drikker veldig mye. Da kommer det lettere. Anonymkode: 9824b...168
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #2 Skrevet 24. november 2023 Er du mann eller dame? Hvis du er mann så er det i alle fall aktuelt å sjekke prostataen så fort som mulig. Ikke hørt om at noen har fått kollapset blære, men du må gjerne linke til det stedet du har lest det. Anonymkode: 4ac36...d83
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #3 Skrevet 24. november 2023 Hvis du er dame så blir det som feil bekkenbunn-trening ved at du presser utover i stedet for innover. Anonymkode: fb22d...b0f
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #4 Skrevet 24. november 2023 Er du dame? Har du nettopp født? Vipp bekkenet fremover og se om det hjelper. Anonymkode: b6c1d...2ee
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #5 Skrevet 24. november 2023 Jeg er dame har ikke født barn, takk for tips skal vippe bekkenet frem og lene meg frem når jeg skal tisse, leste at man kan lene seg frem og heve føttene, det gir klar bane for urinveiene og det hjelper. Lurer på om det er nyrene eller noe:( Anonymkode: 9824b...168
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #6 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er dame har ikke født barn, takk for tips skal vippe bekkenet frem og lene meg frem når jeg skal tisse, leste at man kan lene seg frem og heve føttene, det gir klar bane for urinveiene og det hjelper. Lurer på om det er nyrene eller noe:( Anonymkode: 9824b...168 Nedsunket urinblære. Gå til gynekolog. Anonymkode: d2982...9f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå