Gå til innhold

Presse når man tisser??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste året har jeg begynt å tisse litt tregt og har måtte ta i litt for å få en skikkelig strøm ut. Nå leser jeg at det kan være farlig og at hele blæra kan kollapse?:( skal få det sett på, men er det så farlig å presse når man tisser? Jeg er plaget med å føle at jeg må tisse, kommer tregt og litt lite, ikke uvi for har testet for det før. Drikker veldig mye. Da kommer det lettere.

Anonymkode: 9824b...168

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du mann eller dame? Hvis du er mann så er det i alle fall aktuelt å sjekke prostataen så fort som mulig. 

Ikke hørt om at noen har fått kollapset blære, men du må gjerne linke til det stedet du har lest det. 

Anonymkode: 4ac36...d83

Skrevet

Hvis du er dame så blir det som feil bekkenbunn-trening ved at du presser utover i stedet for innover. 

Anonymkode: fb22d...b0f

Skrevet

Er du dame? Har du nettopp født?
Vipp bekkenet fremover og se om det hjelper. 

Anonymkode: b6c1d...2ee

Skrevet

Jeg er dame har ikke født barn, takk for tips skal vippe bekkenet frem og lene meg frem når jeg skal tisse, leste at man kan lene seg frem og heve føttene, det gir klar bane for urinveiene og det hjelper. Lurer på om det er nyrene eller noe:( 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er dame har ikke født barn, takk for tips skal vippe bekkenet frem og lene meg frem når jeg skal tisse, leste at man kan lene seg frem og heve føttene, det gir klar bane for urinveiene og det hjelper. Lurer på om det er nyrene eller noe:( 

Nedsunket urinblære. Gå til gynekolog.

Anonymkode: d2982...9f7

Skrevet

Skrekk!

Anonymkode: 7cacb...b0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...