Gå til innhold

Samboer gjennom 10 år fant ny sengevenn dagen etter brudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min gjennom 10 år fant seg ny mann som hun koser med allerede dagen etter. Jeg synes det er veldig vanskelig å takle da jeg føler forholdet våres har vært bra. Synes hele greiene er veldig sårt.
Er ikke det rart å flytte fra meg til en annen etter bare 1 dag?

setter pris på svar og tips

• Hjerte 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er én måte å ikke forholde seg til følelser og realiteten på... 

Anonymkode: f8169...1d8

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er slutt, prøv å gå videre du også

Anonymkode: 543e7...a56

• Liker 6
Skrevet

Regner med hun var utro hvis hun blir instant samboer rett etter et brudd. 

Anonymkode: 6ac9c...29f

• Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Kvinner kan ha sørget på forhånd og være veldig ferdig når det blir slutt. Har sett det så mange ganger. 

Uansett, ja det er kjipt, men samtidig er det over og du har ingenting du skulle ha sagt. Hun har sitt på det rene her, det var over, hun gikk videre. Hvordan fikk du vite dette? Hvis hun sa det til deg er det jo bare å ignorere eller blokkere. 

Anonymkode: dddf4...2e5

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Torshovmanglerud skrev (7 minutter siden):

Samboeren min gjennom 10 år fant seg ny mann som hun koser med allerede dagen etter. Jeg synes det er veldig vanskelig å takle da jeg føler forholdet våres har vært bra. Synes hele greiene er veldig sårt.
Er ikke det rart å flytte fra meg til en annen etter bare 1 dag?

setter pris på svar og tips

Hvordan vet du at hun koser seg med ny mann allerede dagen etterpå?

Men, ja - da har det nok pågått en stund dessverre.

Anonymkode: 2a0ff...c37

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan vet du at hun koser seg med ny mann allerede dagen etterpå?

Men, ja - da har det nok pågått en stund dessverre.

Enten har det pågått en stund, eller så kan det være desperat kjærlighetssorgreaksjon / abstinens og man kaster seg over den første og beste.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Skjønner den er sår, men vær glad du ble kvitt henne, slike kvinnfolk er ikke noe å ta vare på, og hun vil garantere gjøre det med neste også 

Anonymkode: 9e73b...062

• Liker 5
Skrevet
I Grosny skrev (Akkurat nå):

Enten har det pågått en stund, eller så kan det være desperat kjærlighetssorgreaksjon / abstinens og man kaster seg over den første og beste.

Rart å flytte inn hos en man nettopp har møtt. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Jo, det er rart at hun gjør det, og det er forståelig at du reagerer. Et helt menneske med et sunt følelsesliv vil reagere med sorg etter et brudd. 

Anonymkode: 7c764...9e1

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Stor klem til deg 🫂 kjærlighet svir noen ganger, håper fremtiden vil gjøre opp for sorgen du føler på nå. Du vil komme deg gjennom det ❤

Anonymkode: 154ef...7a6

• Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rart å flytte inn hos en man nettopp har møtt. 

Dagen etter ett brudd så kan man være circa spik spenna gæærn.  Eller det kan være planlagt for lenge siden. En elsker som har gitt et tilbud.

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, det er ikke normalt, men er du sikker på dette? Tror du det verste basert på noe du har sett eller hørt?

Om hun har hatt besøk eller snakket med en annen mann, er det nemlig ikke sikkert at det er en mann hun har en intim relasjon til og som overnatter.

Dette lukter litt sånn: Jeg så/hørte det, så det er sikkert sånn atte (fyll ut verst mulig scenario).

Anonymkode: 6ef1f...738

• Nyttig 1
Skrevet

Hvem slo opp?

Var det hun så kan jeg garantere deg at forholdet deres var over for lenge siden. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
I Grosny skrev (16 minutter siden):

Dagen etter ett brudd så kan man være circa spik spenna gæærn.  Eller det kan være planlagt for lenge siden. En elsker som har gitt et tilbud.

Dette kan stemme, men vanligvis ikke for den parten som initierer bruddet (hvilket jeg vil anta er tilfellet her).

• Liker 1
Skrevet

Hvordan vet du at det er sant egentlig? Høres jo helt jævlig ut hvis det faktisk er sant, men altså, det der høres ut som ondsinnet sladder.

Anonymkode: 985f3...aa5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Et helt menneske med et sunt følelsesliv vil reagere med sorg etter et brudd. 

Anonymkode: 7c764...9e1

Det kommer nok helt an på hvordan og hvorfor det ble slutt. 

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! 
Æ spurt ho noen uker før det ble brudd, for æ synes hun oppførte seg unormalt. Unnvikende, frekk og unnlot å svare på det meste, selv viktige ting. Æ er forøvrig ikke en person som maser og presser på, så synes det var rart at hun var så "borte". 
det gikk så noen uker, så slapp hun bomben om at hun ville vi skulle 
bryte forholdet. Æ spurte henne om det var noen andre inne i bildet, men det var det absolutt ikke sa hun. I ettertid har jeg sett de har spist på restaurant og tatt lange bilturer. For noen dager siden sa hun at hu skulle jobbe, men en kamerat av meg så henne i lag med denne typen den formiddagen hun skulle vært på "jobb". 
Vi bor en del nord for Bodø (uten å spesifisere eksakt), så her er ikke lett for henne å finne ny bolig. Hun snakker om at hun må bo her med mæ hvert fall til over nyttår. Med mindre noe akseptabelt dukker opp.

det er og veldig rart av henne å være så mye med en mann, da hun bare har venninner fra før.

Hun har ikke innrømmet at de er mer en bare venner, æ vil ikke mase å virke kontrollerende da æ i grunnen ikke vil ha henne tilbake heller. Har spurt ett par ganger tidligere, men ender med hun blir sint å slutter å svare mæ. Men synes fortsatt der er sårt og leit at hun bor i samme leilighet som meg etter bruddet, å bruker all sin tid på en annen mann, samtidig som hun lyver om det.

vet ikke helt hva æ vil frem til, men tips til å komme videre eller tips til noe æ kan slenge i bordet med for å få henne ut raskest mulig, hadde vært fint.

mvh ts

• Hjerte 3
Skrevet
Torshovmanglerud skrev (24 minutter siden):

Takk for svar! 
Æ spurt ho noen uker før det ble brudd, for æ synes hun oppførte seg unormalt. Unnvikende, frekk og unnlot å svare på det meste, selv viktige ting. Æ er forøvrig ikke en person som maser og presser på, så synes det var rart at hun var så "borte". 
det gikk så noen uker, så slapp hun bomben om at hun ville vi skulle 
bryte forholdet. Æ spurte henne om det var noen andre inne i bildet, men det var det absolutt ikke sa hun. I ettertid har jeg sett de har spist på restaurant og tatt lange bilturer. For noen dager siden sa hun at hu skulle jobbe, men en kamerat av meg så henne i lag med denne typen den formiddagen hun skulle vært på "jobb". 
Vi bor en del nord for Bodø (uten å spesifisere eksakt), så her er ikke lett for henne å finne ny bolig. Hun snakker om at hun må bo her med mæ hvert fall til over nyttår. Med mindre noe akseptabelt dukker opp.

det er og veldig rart av henne å være så mye med en mann, da hun bare har venninner fra før.

Hun har ikke innrømmet at de er mer en bare venner, æ vil ikke mase å virke kontrollerende da æ i grunnen ikke vil ha henne tilbake heller. Har spurt ett par ganger tidligere, men ender med hun blir sint å slutter å svare mæ. Men synes fortsatt der er sårt og leit at hun bor i samme leilighet som meg etter bruddet, å bruker all sin tid på en annen mann, samtidig som hun lyver om det.

vet ikke helt hva æ vil frem til, men tips til å komme videre eller tips til noe æ kan slenge i bordet med for å få henne ut raskest mulig, hadde vært fint.

mvh ts

Hadde pakket sammen sakene hennes mens hun var på jobb, satt det på utsiden, byttet lås og sendt henne en melding om at hun kunne hente tingene sine innen 24 timer, ellers gikk det på dynga.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Torshovmanglerud skrev (24 minutter siden):

...Synes fortsatt der er sårt og leit at hun bor i samme leilighet som meg etter bruddet, å bruker all sin tid på en annen mann, samtidig som hun lyver om det.

Kan hun bo hos en venn eller i en annen midlertidig bolig til hun finner et fast sted? 

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...