Gå til innhold

Avbrutt fryseforsøk i styrt syklus. Når fikk dere mensen?

Sinnsity

Anbefalte innlegg

Hei! Fryseforsøket mitt ble avbrutt på dag 10 med progynova. På dag 16 begynte jeg å få brun utflod men kun når jeg gikk på do, besten ingenting på binden. Sånn varte det i 3 dager - brun "vann" og brun slim, aldri noe rød. På dag 19 nå er det ingenting. Var det blødning og jeg har startet ny syklus...? Eller kommer det en "skikkelig" mens etter progynova? Slimhinne var på 6.9mm, så var ikke voldsom tjukk, og på Riksen sa " det kommer en blødning"

Hva er deres erfaring med avbrutt fryseforsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ved avbrutt frysforsøk (styrt) har jeg 1 gang fått mensen som "normalt", og 1 gang "hoppet kroppen over" en hel syklus før mens/blødning kom. Jeg har hatt fersk blødning som første blødning, så Jeg hadde ikke regnet brunt som blødning, men du kan jo høre hva klinikken tenker?  Vi reagerer ulikt alle sammen, så kan være det er sånn for deg 😊 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk fryseforsøk i styrt syklus avbrutt på dag 11 med progynova (startet på dag 2 av blødning), fordi jeg var på vei til å få eggløsning. Fikk mensen på dagen jeg skulle hatt den uansett, 28 dager etter forrige mens. Dette var helt som en normal mens for min del, og jeg fikk ha fryseforsøk i naturlig syklus den syklusen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...