AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Del Skrevet 24. november 2023 Har EL i dag eller i morgen. Gikk på do nå, så kommer det rødt, friskt blod når jeg tørker meg. Flere tørk, men ikke mengder. Har ikke EL-slim, ikke alltid jeg har det. Noen med erfaring? Anonymkode: 1ab4f...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #2 Del Skrevet 24. november 2023 Det er ganske vanlig ja Altså, flertallet har ikke blødning når de har EL, men det er likevel normalt. Anonymkode: 8144c...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #3 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Har EL i dag eller i morgen. Gikk på do nå, så kommer det rødt, friskt blod når jeg tørker meg. Flere tørk, men ikke mengder. Har ikke EL-slim, ikke alltid jeg har det. Noen med erfaring? Anonymkode: 1ab4f...8b9 Det kalles festeblødning. Søk opp det er nok derfor. Anonymkode: c6df1...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #4 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det kalles festeblødning. Søk opp det er nok derfor. Anonymkode: c6df1...3e4 Kan man få festeblødning rundt EL tiden? Hadde mensen i kun 2 dager for 2 uker siden og har sykt ømme pupper….. men er nok bare EL Anonymkode: 1ab4f...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #5 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det er ganske vanlig ja Altså, flertallet har ikke blødning når de har EL, men det er likevel normalt. Anonymkode: 8144c...a56 Har aldri hatt det tidligere, er det ikke rart å plutselig få det da? Betyr det noe spesielt? Har aldri hatt det tidligere Anonymkode: 1ab4f...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 24. november 2023 #6 Del Skrevet 24. november 2023 Du kan få en liten blødning når egget slipper..men ikke stor blødning. Høres ut som du kanskje har litt kluss i syklus. Har du stabil syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #7 Del Skrevet 24. november 2023 Sofakona skrev (2 minutter siden): Du kan få en liten blødning når egget slipper..men ikke stor blødning. Høres ut som du kanskje har litt kluss i syklus. Har du stabil syklus? Veldig stabil på 28 dager. Ikke blødd mer nå. Så ut som det var blod i slim etter jeg skrev denne. Anonymkode: 1ab4f...8b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 24. november 2023 #8 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Veldig stabil på 28 dager. Ikke blødd mer nå. Så ut som det var blod i slim etter jeg skrev denne. Anonymkode: 1ab4f...8b9 Dag er du på np? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #9 Del Skrevet 24. november 2023 Sofakona skrev (27 minutter siden): Dag er du på np? Forventet EL i morgen, men tester ikke etc Anonymkode: 1ab4f...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå