anonym111111 Skrevet 25. november 2023 #21 Skrevet 25. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Du må lese beskrivelsen og hva slags materiale de er laget av. Ser du bare på bilder kommer du til å bli lurt mange ganger i livet. Anonymkode: 9e55c...07f Det står at denne modellen uggs ultra mini, er inspirert av uggs classic mini, ikke at de er fake. Disse selges som uggs, så om det er fake slipper du å betale gjennom Klarna. Man kan ikke selge sko som uggs, hvis det ikke er det, selv ikke om det HADDE stått noe annet med liten skrift. Endret 25. november 2023 av anonym111111
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #22 Skrevet 25. november 2023 anonym111111 skrev (25 minutter siden): Det står at denne modellen uggs ultra mini, er inspirert av uggs classic mini, ikke at de er fake. Disse selges som uggs, så om det er fake slipper du å betale gjennom Klarna. Man kan ikke selge sko som uggs, hvis det ikke er det, selv ikke om det HADDE stått noe annet med liten skrift. Den siden er garantert scam. De har flere identiske nettsider med samme varene. Ikke kjøp fra denne nettsiden. https://no.trustpilot.com/review/nordika-fashion.com https://no.trustpilot.com/review/antlierre.com Anonymkode: e7430...03f 1
anonym111111 Skrevet 25. november 2023 #23 Skrevet 25. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Den siden er garantert scam. De har flere identiske nettsider med samme varene. Ikke kjøp fra denne nettsiden. https://no.trustpilot.com/review/nordika-fashion.com https://no.trustpilot.com/review/antlierre.com Anonymkode: e7430...03f Ja, ville ikke bestilt der selv, ville bare påpeke at hvis man bestiller og velger klarna, slipper man hvertfall å betale noe. Rart det går an å bestille med klarna, har egentlig bare gode erfaringer med de og deres samarbeidspartnere. Endret 25. november 2023 av anonym111111
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #24 Skrevet 25. november 2023 Tusen takk alle sammen. Noe skurret, det var derfor jeg måtte spørre dere. Jeg dropper disse. Men de skal ha for forsøket, de lurte meg nesten. 😅 TS Anonymkode: 4d718...2e6
Million Skrevet 25. november 2023 #25 Skrevet 25. november 2023 anonym111111 skrev (25 minutter siden): Ja, ville ikke bestilt der selv, ville bare påpeke at hvis man bestiller og velger klarna, slipper man hvertfall å betale noe. Rart det går an å bestille med klarna, har egentlig bare gode erfaringer med de og deres samarbeidspartnere. Det er ikke rart. Klarna kvalitetssjekker ikke de firmaene som ber om å få kjøpe deres faktureringstjenester. ForbrukerEuropa skriver at Klarna ikke er et kvalitetsstempel
anonym111111 Skrevet 25. november 2023 #26 Skrevet 25. november 2023 (endret) Million skrev (33 minutter siden): Det er ikke rart. Klarna kvalitetssjekker ikke de firmaene som ber om å få kjøpe deres faktureringstjenester. ForbrukerEuropa skriver at Klarna ikke er et kvalitetsstempel Ok, men man slipper iallefall å betale dersom man ikke er fornøyd med varene, eller det er noe feil med leveringen. Jeg har bare handlet i seriøse nettbutikker, men selv der kan det være feil på varer eller med leveringen. Klarna er enkle å komme i kontakt med, og jeg har alltid sluppet å betale ved feil, så å velge Klarna faktura er en god forsikring mot både feil som kan oppstå og svindel. Så nå at det ikke er alle som har fått like god hjelp ved problemer, så takk for info, men jeg har iallefall kun gode erfaringer med dem. Endret 25. november 2023 av anonym111111
Million Skrevet 25. november 2023 #27 Skrevet 25. november 2023 (endret) anonym111111 skrev (12 minutter siden): Ok, men man slipper iallefall å betale dersom man ikke er fornøyd med varene, eller det er noe feil med leveringen. Jeg har bare handlet i seriøse nettbutikker, men selv der kan det være feil på varer eller med leveringen. Klarna er enkle å komme i kontakt med, og jeg har alltid sluppet å betale ved feil, så å velge Klarna faktura er en god forsikring mot både feil som kan oppstå og svindel. Så nå at det ikke er alle som har fått like god hjelp ved problemer, så takk for info, men jeg har iallefall kun gode erfaringer med dem. Man har gode lovfestede rettigheter om man betaler nettkjøpene sine med kredittkort. Tror ikke Klarna må følge den samme loven. Jeg betaler nesten alt av nettkjøp med kredittkort, og et og annet med Klarna. Kommer an på om jeg gidder å reise meg der og da og gå og hente kredittkortet 😛 Betaler ALDRI noe som helst på nettet med bankkkort. Jeg gir ikke mulige svindlere et sugerør rett ned i bankkontoen min. EDIT; Hm, jeg lyver når jeg sier "aldri". Jeg har betalt kinobilletter med bankkortet når jeg har forhåndskjøpt kinobilletter på nett noen ganger. Endret 25. november 2023 av Million la til noe
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #28 Skrevet 25. november 2023 anonym111111 skrev (3 timer siden): Hvor står det? Det går å betale med Klarna, det er en trygghet og sikrer at du slipper å betale for varen om du ikke er fornøyd. At en nettside bruker Klarna er IKKE et tegn på trygghet!!!! Anonymkode: 427e4...f35 1
anonym111111 Skrevet 25. november 2023 #29 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At en nettside bruker Klarna er IKKE et tegn på trygghet!!!! Anonymkode: 427e4...f35 Så at ikke alle har fått god hjelp, selv har jeg alltid sluppet å betale ved feil når jeg har valgt klarna faktura. Men jeg handler kun i seriøse nettbutikker.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #30 Skrevet 26. november 2023 Eurosko selger ugg. Anonymkode: 18a84...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå