AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Del Skrevet 24. november 2023 Hei hvordan annonserte dere graviditeten til familie? Anonymkode: 0877f...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 24. november 2023 #2 Del Skrevet 24. november 2023 Sendte et ultralydbilde til svigers og informerte om kjønn og termindato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #3 Del Skrevet 24. november 2023 Bare fortalte det ansikt til ansikt til svigers og moren min. Resten av nærmeste familie og nærmeste venner fikk en snap med body og ultralyd bilde ☺️ Anonymkode: 06cd5...45d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #4 Del Skrevet 24. november 2023 sendte bare en sms 😂 I arbeidstiden, så jeg visste at de ikke kunne ringe meg opp. Hater oppmerksomhet for sånt 🤪 Anonymkode: e056b...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #5 Del Skrevet 25. november 2023 Med første var vi skikkelig extra. Vi hadde vært på ultralyd og fått bilder. Vi kjøpte inn flere bodyer i de minste størrelsene. Så pakket vi en body i en eske med ultralydsbildet oppå. Ved siden av bildet var den en snakkeboble som sa noe typ: «hei farmor! Gleder meg til å se deg». Vi reiste først til mannens foreldre og gav de pakkene, som de måtte åpne samtidig. Så reiste vi til mine foreldre og gjorde det samme. Til mine søsken brukte vi facetime og da de tok telefonen stod vi klare med ultralydsbildet og sa noe ala: «Hei, onkel!» Anonymkode: 8c30a...804 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #6 Del Skrevet 25. november 2023 Med første var vi skikkelig formelle og sa det ansikt til ansikt til alle. Med andremann bare sendte vi en snap, evt. ringte folk 😅 Anonymkode: dd0cb...2ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norja Skrevet 25. november 2023 #7 Del Skrevet 25. november 2023 Vi sa det etterhvert som vi traff eller snakket med folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #8 Del Skrevet 25. november 2023 Vi har min familie langt unna, men har kjøpt noen mormor-, morfar- og tantekopper som vi tenker å sende når vi har vært på tul og forhåpentligvis fått bekreftet at alt er bra. Hans familie får vite det første søndag i advent, er samling da. Anonymkode: 05204...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 25. november 2023 #9 Del Skrevet 25. november 2023 Gøy! Jeg vil gjerne ha tips, så følger denne! 😄 Vi tenker å vente til etter tidlig ultralyd og pakke inn noe sammen med ultralydbilde og gi det som en litt tidlig julegave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #10 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg tenkte meg ikke om, så det omtrent første jeg gjorde var å ringe min mor 😅 Hun var med på å holde det hemmelig til resten av familien da, slik at jeg fikk fortalt det ansikt til ansikt. Folk er forskjellige, men jeg hadde ikke klart å vente til ultralydbildene var klare Anonymkode: 3d82a...798 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #11 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg er 18 uker, og er foreløpig kun mamma og mannen som vet noe:) Anonymkode: 4a6f4...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #12 Del Skrevet 26. november 2023 Sa det ganske tidlig, før uke 12, etter hvert som vi møtte folk. Vi var så gira så klarte ikke la være. Hadde uansett fortalt familie det om det hadde blitt SA eller likende, så da gjorde det ikke noe at de visste. Svigers klarte ikke holde seg da, og bare «måtte» fortelle det til nærmeste familie, og igjen bare «måtte» fortelle det til sine. Så da spredde det seg fortere enn vi hadde sett for oss. Anonymkode: 6658c...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå