AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Skrevet 24. november 2023 Hei! Med fare for å bli oppfatta som en runketråd. Det er det virkelig ikke. Jeg vil gjerne høre om det er kvinner der ute som syns at tanken på å bli slikka bak er tennende? Eller er det en fetisj som stort sett lever i menns hoder. Og om ja, er det den fysiske følelsen av det eller tanken som tenner mest? Jeg var sammen med en litt eldre (enn meg) dame en gang som syns det var deilig å bli slikka bak med vibrator på klitten samtidig. Ikke hørt om hverken før eller siden, men nå er jeg i 50-årene da, så tidene har vel forandret seg. Anonymkode: e397b...cc5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #2 Skrevet 24. november 2023 Spørs om en er slank bakfra. Anonymkode: 0fdf1...fe9
Bamseklemmer Skrevet 24. november 2023 #3 Skrevet 24. november 2023 Når har "Kyss mæ i rævva" fått motsatt virkning?😅 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #4 Skrevet 24. november 2023 37 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Med fare for å bli oppfatta som en runketråd. Det er det virkelig ikke. Jeg vil gjerne høre om det er kvinner der ute som syns at tanken på å bli slikka bak er tennende? Eller er det en fetisj som stort sett lever i menns hoder. Og om ja, er det den fysiske følelsen av det eller tanken som tenner mest? Jeg var sammen med en litt eldre (enn meg) dame en gang som syns det var deilig å bli slikka bak med vibrator på klitten samtidig. Ikke hørt om hverken før eller siden, men nå er jeg i 50-årene da, så tidene har vel forandret seg. Anonymkode: e397b...cc5 Eksen min gjorde det ofte. Vanvittig deilig å bli fingret samtidig. Trodde ikke det var voldsomt uvanlig? Mannen min nå er ikke interessert…. Det er helt ok det også, altså. Anonymkode: d0ae4...2e9 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #5 Skrevet 24. november 2023 Kjæresten min liker det veldig godt, men jeg tror kanskje hun tenner mer på å utføre, for jeg er mer følsom rundt anus enn hun er. Hvis vi er nydusjet, så finnes det ikke forbudte områder hos oss. Anonymkode: 23f93...5b8
DinGudinne Skrevet 24. november 2023 #6 Skrevet 24. november 2023 Samboeren min slikker meg i baken, er deilig det. Trodde det var ganske vanlig.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #7 Skrevet 24. november 2023 Jeg og mannen kan fint gjøre det på hverandre, og begge liker det godt😊 Best hvis han finger meg samtidig😇 K29 Anonymkode: b801e...f65
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #8 Skrevet 24. november 2023 Tror det er ganske så vanlig. For meg er det både tanken på det og følelsen av at det blir gjort som tenner meg. Anonymkode: 6f579...22a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #9 Skrevet 24. november 2023 Har lite følelse der, heldigvis, så gir meg absolutt ikke en dritt. Vanlig eller ei, not my cup of tea Anonymkode: d3150...3c1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #10 Skrevet 24. november 2023 Kvinne 40. Liker det og savner det. Et forhold uten det ville innebåret et savn. Liker at han vil ha hver millimeter av meg. Tillater det bare når jeg er veldig kåt og har barbert meg godt. Hadde han rengjort og ordnet seg på samme måte kunne jeg vurdert å gjøre det litt på ham også, men ikke helt med samme innlevelse som jeg forventer av en mann tror jeg. Anonymkode: c3468...c89
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #11 Skrevet 24. november 2023 Jeg er i overkant fiksert på analen og dens mysterier, men å ta munnen og slikke det stedet der det kommer ut avføring og rævsaft, ok jeg skjønner dette er seksualitet, men æsj! Anonymkode: 0c6d1...eb1 2
Irak Skrevet 24. november 2023 #13 Skrevet 24. november 2023 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Når har "Kyss mæ i rævva" fått motsatt virkning?😅 Tja....Kan hende i det øyeblikket du sier det? 🤣😆😉🫣
Lorieen Skrevet 24. november 2023 #14 Skrevet 24. november 2023 Om det er kun ett sted på hele kroppen jeg IKKE vil ha ei tunge, så er det der. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #15 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Med fare for å bli oppfatta som en runketråd. Det er det virkelig ikke. Jeg vil gjerne høre om det er kvinner der ute som syns at tanken på å bli slikka bak er tennende? Eller er det en fetisj som stort sett lever i menns hoder. Og om ja, er det den fysiske følelsen av det eller tanken som tenner mest? Jeg var sammen med en litt eldre (enn meg) dame en gang som syns det var deilig å bli slikka bak med vibrator på klitten samtidig. Ikke hørt om hverken før eller siden, men nå er jeg i 50-årene da, så tidene har vel forandret seg. Anonymkode: e397b...cc5 Blir rett, og slett kvalm bare ved tanken. Gris ! Anonymkode: 8d982...e5a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #16 Skrevet 24. november 2023 Eh nei takk. K30 Anonymkode: 069fc...45c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #17 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg vil gjerne høre om det er kvinner der ute som syns at tanken på å bli slikka bak er tennende? Anonymkode: e397b...cc5 Selvfølgelig er det det. Du har jo tilogmed truffet en av dem. Så du har jo svaret allerede. Anonymkode: 60025...bc9
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #18 Skrevet 24. november 2023 Kunne aldri tenkt meg å ta tunga mi bak i en manne ræv😨😩🤣 Hadde en vilter eks som skulle bli kjent med meg på alle områder,men det kilte bare,ikke noe jeg tente på,LO bare Anonymkode: d38b2...59f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå