AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Skrevet 24. november 2023 Jeg er med i en gjeng som stiller mye opp for hverandre, f eks middags levering i krevende perioder. Som ved fødsel eller sykdom. Jeg har gitt og gitt. Både middager og annet, men sjeldent fått noe igjen. Nå har vi hatt en operasjon på et av husstandens medlemmer og hadde håpet jeg ville blitt husket på, men jeg har ikke engang fått en melding! Jeg har tidligere tatt opp dette, og sagt ifra at vi må huske på alle, og at ikke bare noen får godene. Fikk da beskjed fra vedkommende at hun husket helst sin nærmeste venninne, og om min nærmeste vennine tok initiativ så ville hun blitt med. Mine andre venner er ikke med i denne gjengen, og kommer ikke med middager til hverandre. Jeg kjenner jeg er såret, og er vondt. Ja det er en type sekt. Anonymkode: 2635f...aee 2
Daisy-love Skrevet 24. november 2023 #2 Skrevet 24. november 2023 Er dessverre sånn at det ofte må noen som tar på seg «jobben», altså tar initiativet til en del, og har en ingen tett på så er det ikke sikkert det skjer. Jeg har selv stått i lignende, men hadde da en nabo som stilte opp. Ellers hadde jeg slitt. Da var jeg selv syk. Kan noen av de andre vennene dine stille opp? Skjønner du er en del av et miljø som gjør dette for hverandre og det var jeg og, men hender andre hjelper til likevel de også. Håper det raskt går fremover med den nyopererte 💚
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #3 Skrevet 24. november 2023 Daisy-love skrev (11 minutter siden): Er dessverre sånn at det ofte må noen som tar på seg «jobben», altså tar initiativet til en del, og har en ingen tett på så er det ikke sikkert det skjer. Jeg har selv stått i lignende, men hadde da en nabo som stilte opp. Ellers hadde jeg slitt. Da var jeg selv syk. Kan noen av de andre vennene dine stille opp? Skjønner du er en del av et miljø som gjør dette for hverandre og det var jeg og, men hender andre hjelper til likevel de også. Håper det raskt går fremover med den nyopererte 💚 Har andre nære venner, som kommer med ting osv, men som ikke er en del av denne gjengen som lager middager. Selv om jeg er en del av den gjengen, og har laget mange middager til den gjengen, så må tydeligvis andre utenfor dette lage til meg. Jeg vet ikke om jeg gidder gi mer nå. Anonymkode: 2635f...aee 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #4 Skrevet 24. november 2023 Sånn er det andre steder også, sekt eller ikke. Noen får alle gavene, oppmerksomheten og andre ikke noe. Jeg har bare innfunnet meg i det. De ser seg selv. Anonymkode: eaf6d...644
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå