AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Skrevet 24. november 2023 Hvor går grensen? Jeg har aldri likt å lyve, fordi det kommer bare dritt ut av det. I sommer begynte jeg å date en mann som hadde planlagt en 9 dagers tur med X’en. De gikk fra hverandre for 8 år siden, fordi hun ville ha barn. Han hadde fra før. 6 år etter og to barn, møter de på hverandre igjen og tar opp igjen kontakten. De reiste masse sammen gjennom de årene de var sammen. 1 uke etter de kom hjem fra ferien, får jeg beskjed om at hennes mann tror at hun har vært på tur med en kollega. Siden jeg selv har vært i samme situasjon, blir jeg kvalm og uvel. Jeg hater slike hemmeligheter. Får så vondt av hennes mann, som sitter hjemme med barna mens de er på ferie sammen. Etter 3 uker klarer jeg ikke mer, jeg vil ut av det. Fordi det kræsjer sååååå med mine verdier. Jeg sender dem begge en melding hvor jeg sier att dette løste de dårlig. Så får jeg så dårlig samvittighet, fordi jeg er så hard og ber om unnskyldning. Jeg har ingen ting med hva hun gjør, men føler at de begge drar meg inn i noen jeg ikke vil vite om. Jeg og daten min prøver å rydde opp i det, men X’en hans surrer rundt i tankene min stadig vekk. Mannen hennes liker ikke at de har kontakt og allikevel går de bak ryggen hans. Noen mnd senere spør jeg han rett ut om han vil dra på tur med henne igjen, det vil han og han vil dra selv om mannen hennes ikke vet noe. Han mener at problemet er mitt og at jeg må akseptere det. Jeg er ærlig å sier at hvis mannen hennes ikke vet om det, blir dette vanskelig for meg. Samtidig blir jeg usikker på oss. Så da gir jeg slipp på han. Vi er alle voksene, daten og jeg har hengt sammen i 7 mnd. Det er bare meg og han, men vi har ikke satt noe navn på det. Hvor går egentlig grensen på hva som er greit? Hun er litt i pose og sekk dame( vet ikke hva som rettferdiggjør hennes handling) han jeg dater mener at det ikke er hans bord, mannen hennes vet ikke om det, også er det meg og jeg blir syk av dette. Er dette egentlig innafor?? Og burde jeg ha løst det på en annen måte?? Hilsen hun uten date, med med verdiene sine i behold 😊😊😊 Anonymkode: 0582b...489
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #2 Skrevet 24. november 2023 Hadde aldri kasta bort tid på en som drar på ferie med eksen når de ikke har barn sammen engang. Anonymkode: 90cba...903 12 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #3 Skrevet 24. november 2023 Jeg ville dumpet daten, og sendt melding til mannen til x-en. Stakkars fyr, han fortjener å vite. Anonymkode: 51c0f...abc 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #4 Skrevet 24. november 2023 Ja, det er jo ditt problem i og med at han ikke har et ptoblem med det. Og det løste du som ethvert oppegående menneske med å avslutte forholdet. Jeg hadde gjort det samme, jeg orker ikke folk som jeg anser å ha et rotete privatliv samme hvor greit det er for dem selv. Men jeg er sannelig ikke sikker på om jeg hadde sagt noe til mannen hennes. Det avhenger av hvilken relasjon jeg hadde til han. Anonymkode: 57566...f05 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #5 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hadde aldri kasta bort tid på en som drar på ferie med eksen når de ikke har barn sammen engang. Anonymkode: 90cba...903 Takk!! Jeg ble tatt litt på senga!! Fikk liksom ikke sakt noe!! Anonymkode: 0582b...489 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #6 Skrevet 24. november 2023 Men hvorfor i herrens navn har du datet en fyr som går bak ryggen på alle ?? Hvem godtar å måtte se på at daten drar på tur med exen? Jeg hadde gitt klar beskjed om hva som har skjedd til den stakkars mannen som har blitt lurt av samboeren sin. Jeg hadde også sagt at de hadde planer om å gjøre det igjen hvis de greier å holde det hemmelig, og deretter så hadde jeg blokkert den toskete daten. De er jo to komplette idioter ! Hva lurer du på egentlig ?? Anonymkode: 64d30...a50 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #7 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvor går grensen? Jeg har aldri likt å lyve, fordi det kommer bare dritt ut av det. I sommer begynte jeg å date en mann som hadde planlagt en 9 dagers tur med X’en. De gikk fra hverandre for 8 år siden, fordi hun ville ha barn. Han hadde fra før. 6 år etter og to barn, møter de på hverandre igjen og tar opp igjen kontakten. De reiste masse sammen gjennom de årene de var sammen. 1 uke etter de kom hjem fra ferien, får jeg beskjed om at hennes mann tror at hun har vært på tur med en kollega. Siden jeg selv har vært i samme situasjon, blir jeg kvalm og uvel. Jeg hater slike hemmeligheter. Får så vondt av hennes mann, som sitter hjemme med barna mens de er på ferie sammen. Etter 3 uker klarer jeg ikke mer, jeg vil ut av det. Fordi det kræsjer sååååå med mine verdier. Jeg sender dem begge en melding hvor jeg sier att dette løste de dårlig. Så får jeg så dårlig samvittighet, fordi jeg er så hard og ber om unnskyldning. Jeg har ingen ting med hva hun gjør, men føler at de begge drar meg inn i noen jeg ikke vil vite om. Jeg og daten min prøver å rydde opp i det, men X’en hans surrer rundt i tankene min stadig vekk. Mannen hennes liker ikke at de har kontakt og allikevel går de bak ryggen hans. Noen mnd senere spør jeg han rett ut om han vil dra på tur med henne igjen, det vil han og han vil dra selv om mannen hennes ikke vet noe. Han mener at problemet er mitt og at jeg må akseptere det. Jeg er ærlig å sier at hvis mannen hennes ikke vet om det, blir dette vanskelig for meg. Samtidig blir jeg usikker på oss. Så da gir jeg slipp på han. Vi er alle voksene, daten og jeg har hengt sammen i 7 mnd. Det er bare meg og han, men vi har ikke satt noe navn på det. Hvor går egentlig grensen på hva som er greit? Hun er litt i pose og sekk dame( vet ikke hva som rettferdiggjør hennes handling) han jeg dater mener at det ikke er hans bord, mannen hennes vet ikke om det, også er det meg og jeg blir syk av dette. Er dette egentlig innafor?? Og burde jeg ha løst det på en annen måte?? Hilsen hun uten date, med med verdiene sine i behold 😊😊😊 Anonymkode: 0582b...489 Altså. De har ikke barn. Men de drar på ferie sammen i ni dager (!), og han planlegger å dra alene med henne igjen. De er kjærester. Du er en sidechick. Jeg hadde ikke giddet. Anonymkode: a44e7...2a7 4 1
Tøvftta Skrevet 24. november 2023 #8 Skrevet 24. november 2023 Du gjorde rett i å kutte han ut i alle fall. Jeg hadde samtidig varslet mannen til dama. Å være så råtten mot en partner er ufint. 3
Daria Skrevet 24. november 2023 #9 Skrevet 24. november 2023 (endret) Hvorfor er det forholdet mellom hans eks og hennes nåværende du er mest fokusert på? Jeg ville vært mer opptatt av (og høyst sannsynlig avsluttet) mitt eget forhold til en mann som fortsatt syntes sin opptatte eks var så spennende at han hadde et hemmelig vennskap/forhold til henne. Endret 24. november 2023 av Daria 2 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #10 Skrevet 24. november 2023 For meg hadde det vært dealbreaker at han drar på tur med eksen. Kan til nød forstå det hvis det er en lenge planlagt tur med felles barn, men her reiser de altså bare på ferier sammen fordi de vil…? Hadde aldri i livet akseptert det. At han i tillegg vet om at hun lyver om det for mannen sin, sier veldig mye om ham som person og hans syn på moral. Hvilke andre ting synes han da er greit, ville jeg begynt å lure på… Det er ingenting normalt med denne situasjonen og det burde de fleste oppegående mennesker klare å forstå, selv om de føler det er greit personlig bør de ikke ha problemer med å se andres synspunkter. Anonymkode: 6d693...8c9 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #11 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, det er jo ditt problem i og med at han ikke har et ptoblem med det. Og det løste du som ethvert oppegående menneske med å avslutte forholdet. Jeg hadde gjort det samme, jeg orker ikke folk som jeg anser å ha et rotete privatliv samme hvor greit det er for dem selv. Men jeg er sannelig ikke sikker på om jeg hadde sagt noe til mannen hennes. Det avhenger av hvilken relasjon jeg hadde til han. Anonymkode: 57566...f05 Jeg håper jo egentlig at mannen hennes finner seg en annen, som er litt mer ryddig og som setter pris på han. Turkameratene ble kjent mens hun var sammen med en annen. Hun gikk fra han for å bli sammen med min date. Anonymkode: 0582b...489
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #12 Skrevet 24. november 2023 Daria skrev (3 minutter siden): Hvorfor er det forholdet mellom hans eks og hennes nåværende du er mest fokusert på? Jeg ville vært mer opptatt av (og høyst sannsynlig avsluttet) mitt eget forhold til en mann som fortsatt syntes sin opptatte eks var så spennende at han hadde et hemmelig vennskap/forhold til henne. Jeg har gått 😊😊 Anonymkode: 0582b...489 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #13 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men hvorfor i herrens navn har du datet en fyr som går bak ryggen på alle ?? Hvem godtar å måtte se på at daten drar på tur med exen? Jeg hadde gitt klar beskjed om hva som har skjedd til den stakkars mannen som har blitt lurt av samboeren sin. Jeg hadde også sagt at de hadde planer om å gjøre det igjen hvis de greier å holde det hemmelig, og deretter så hadde jeg blokkert den toskete daten. De er jo to komplette idioter ! Hva lurer du på egentlig ?? Anonymkode: 64d30...a50 Jeg har gått!! Anonymkode: 0582b...489
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #14 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har gått!! Anonymkode: 0582b...489 Flott! Jeg håper du også har gitt en åpen og ærlig forklaring til den stakkars samboeren som har en uærlig kjæreste . Anonymkode: 64d30...a50
Daria Skrevet 24. november 2023 #15 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har gått 😊😊 Anonymkode: 0582b...489 Så hvorfor er du da fortsatt så opphengt i dette, mange måneder senere? Gratulerer, du ble kvitt en idiot, på tide å gå videre, 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #16 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor går grensen? Jeg har aldri likt å lyve, fordi det kommer bare dritt ut av det. I sommer begynte jeg å date en mann som hadde planlagt en 9 dagers tur med X’en. De gikk fra hverandre for 8 år siden, fordi hun ville ha barn. Han hadde fra før. 6 år etter og to barn, møter de på hverandre igjen og tar opp igjen kontakten. De reiste masse sammen gjennom de årene de var sammen. 1 uke etter de kom hjem fra ferien, får jeg beskjed om at hennes mann tror at hun har vært på tur med en kollega. Siden jeg selv har vært i samme situasjon, blir jeg kvalm og uvel. Jeg hater slike hemmeligheter. Får så vondt av hennes mann, som sitter hjemme med barna mens de er på ferie sammen. Etter 3 uker klarer jeg ikke mer, jeg vil ut av det. Fordi det kræsjer sååååå med mine verdier. Jeg sender dem begge en melding hvor jeg sier att dette løste de dårlig. Så får jeg så dårlig samvittighet, fordi jeg er så hard og ber om unnskyldning. Jeg har ingen ting med hva hun gjør, men føler at de begge drar meg inn i noen jeg ikke vil vite om. Jeg og daten min prøver å rydde opp i det, men X’en hans surrer rundt i tankene min stadig vekk. Mannen hennes liker ikke at de har kontakt og allikevel går de bak ryggen hans. Noen mnd senere spør jeg han rett ut om han vil dra på tur med henne igjen, det vil han og han vil dra selv om mannen hennes ikke vet noe. Han mener at problemet er mitt og at jeg må akseptere det. Jeg er ærlig å sier at hvis mannen hennes ikke vet om det, blir dette vanskelig for meg. Samtidig blir jeg usikker på oss. Så da gir jeg slipp på han. Vi er alle voksene, daten og jeg har hengt sammen i 7 mnd. Det er bare meg og han, men vi har ikke satt noe navn på det. Hvor går egentlig grensen på hva som er greit? Hun er litt i pose og sekk dame( vet ikke hva som rettferdiggjør hennes handling) han jeg dater mener at det ikke er hans bord, mannen hennes vet ikke om det, også er det meg og jeg blir syk av dette. Er dette egentlig innafor?? Og burde jeg ha løst det på en annen måte?? Hilsen hun uten date, med med verdiene sine i behold 😊😊😊 Anonymkode: 0582b...489 Hadde aldri kasta bort tid på en som har kontakt og tilbringer tid/reiser med eksen når de ikke har forpliktelser og barn sammen engang.... De er ikke ferdige med hverandre. Og! Hvorfor reiser han heller ikke sammen med DEG? Anonymkode: 1fed7...52f 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #17 Skrevet 24. november 2023 Du er virkelig andre fiolin. Det er stakkars mannen til denne eksen også... Anonymkode: 1fed7...52f
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #18 Skrevet 24. november 2023 En mann som har flere "kjærester" gir selvsagt en stor F i om mannen til én av de ikke vet om at de har et åpent forhold 🙄 Godt du fant ut at han har så lav moral! Anonymkode: 715aa...228
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #19 Skrevet 24. november 2023 Daria skrev (6 timer siden): Så hvorfor er du da fortsatt så opphengt i dette, mange måneder senere? Gratulerer, du ble kvitt en idiot, på tide å gå videre, Han fikk meg til å føle at min reaksjon var feil, at jeg overdrev, at jeg var sjalu, at jeg hadde behov for en salgs hevn. For meg var alle følelsen riktige. Trengte en bekreftelse bare 🙈 Anonymkode: 0582b...489 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #20 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En mann som har flere "kjærester" gir selvsagt en stor F i om mannen til én av de ikke vet om at de har et åpent forhold 🙄 Godt du fant ut at han har så lav moral! Anonymkode: 715aa...228 Det har du nok rett i dessverre. Føler meg dum og føler at mannen hennes hadde fortjent å hatt en stemme. Jeg gikk jo, mens han står i det ennå fordi han ikke vet. Anonymkode: 0582b...489
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå