AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Skrevet 24. november 2023 I sommer så var jeg og typen gjennom ett brudd. Jeg gjorde det slutt da jeg følte han lenge hadde vært en dårlig kjæreste som ikke så meg eller ga meg det jeg trengte og ikke respekterte meg. Og da er det lett at man fatter en liten interesse hos noen andre, så jeg kontaktet en venn av han og spurte om å treffes en dag. Noe jeg ser er helt feil i dag. Jeg møtte han aldri, var bare det at jeg spurte og han sa at det hadde blitt feil. Jeg har forklart dette til typen nå som vi er sammen igjen og han har jobbet med seg selv. Er bare det at jeg ikke skjønner hvorfor jeg tenkte sånn Anonymkode: 9b295...df6
Mufle Skrevet 24. november 2023 #2 Skrevet 24. november 2023 Du gjorde det fordi du er et helt normalt menneske med normale menneskelige behov for å bli sett, for å få omsorg, for varme og kjærlighet. Derfor. Å skamme seg for disse behovene er påført skade fra tidlig alder. Du har ikke gjort noe som helst galt. Alle mennesker gjør akkurat det samme. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå