Gå til innhold

Henge med tidligere stefar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ifra jeg var 10 til jeg var 17, så hadde jeg en stefar glad i gamle volvo'r, pappa var opptatt av natur og poesi, mamma var opptatt av bøker og tv, så min stefar hjalp meg mye psykiskt, har ADD og asberger mamma, dumpet han etter 7 år, pga hun ville være singel, når jeg fylte 19 så kontaktet han meg, og lurte på om jeg ville bli med, på en langtur jeg takket ja, og mamma ble hun sur, lurte på hvorfor jeg svarte, at jeg er voksen og at han, passet mer på meg i 7 år, enn det hun gjorde, og han lærte meg hvordan, jeg skulle roe meg ned, så han gjorde livet mitt bedre, nå er jeg 32 og overnatter, hos han ifra lørdag kveld, til søndag ettermiddag han er plaget, med leddgikt og klarer nesten ikke gå, så førerkortet er klipt i to, jeg har tatt over volvo'n, tar godt vare på den, han har ikke dame, han har ikke barn, han er helt alene, så det skulle bare mangle, at jeg stiller opp for han, han stilte opp for meg i 7 år, er det ikke fasinerende, at han var flinkere med meg, enn det mine egne foreldre var?, jeg har kontakt med dem, og jeg er glad i dem, men er innerst inne skuffet, men fortid er fortid, jeg skal ihvertfall ikke, kutte ut kontakten med han, bare fordi mamma syns det er teit, pappa har ingenting imot det, han syns det er flott, at noen faktisk viser interesse.

Anonymkode: f5c2c...cd4

• Liker 1
  • Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare bra med nære relasjoner, også i voksen alder. 

Også håper jeg han aldri ser på deg som annet enn en stedatter og ikke prøver seg.. 

Anonymkode: ee163...6e4

Skrevet

Blir glad når jeg leser dette ❤️ Synes det er fint at dere har beholdt kontakten, og du er god som fortsatt tar vare på han. Viser bare at familie ikke trenger å være genetisk.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes det bare er koselig, hold sånne folk nær deg i livet 😊

Anonymkode: 2abef...c8a

• Hjerte 2
Skrevet

For et nydelig menneske du er, ts💕 Så flott at du og din stefar har så god kontakt. Har en venninne som også har masse kontakt med sin stefar, selv om det er mange mange år siden forholdet til moren hennes er over:)

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Det er slik jeg håper min datter og mann har det når vi blir eldre! De har et godt og nært forhold i dag, hun er 18 år, og han har vært i livet hennes siden hun var 8 år. Han er mer pappa for henne, enn faren, de henger sammen, og snakker om alt. 

Fortsett som dere gjør, det er bare en god ting❤️

Anonymkode: 77dcd...e4a

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...