AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Del Skrevet 24. november 2023 Vi pusser opp kjøkken og skal ha en stekeovn og en kombiovn (mikro og steking). Men jeg finner ikke ut av størrelser? Er det noen som har to ovner ved siden av hverandre som vet? Eventuelt som vet hvordan man kan løse det så det passer med Ikea-kjøkken? Nå får vi et tomrom under med de ovnene jeg ser på. Anonymkode: 4d880...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 24. november 2023 #2 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi pusser opp kjøkken og skal ha en stekeovn og en kombiovn (mikro og steking). Men jeg finner ikke ut av størrelser? Er det noen som har to ovner ved siden av hverandre som vet? Eventuelt som vet hvordan man kan løse det så det passer med Ikea-kjøkken? Nå får vi et tomrom under med de ovnene jeg ser på. Anonymkode: 4d880...7ba Jeg har skuffer under ovnene. Kombi ovnen er ca 3-4 cm lavere eller steik ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #3 Del Skrevet 24. november 2023 Hvor stort blir tomrommet? Det går vel an å justere dette med en foringslist? Når man ser på bildene med IKEAs egne kombiovner, ser det ut som de plasserer ovnene over hverandre, men jeg forstår det sånn at dere vil ha dem i to høyskap ved siden av hverandre? Anonymkode: 8df51...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 24. november 2023 #4 Del Skrevet 24. november 2023 Du får en liten skuff på 10 cm under kombiovnen, da blir kombiovn+skuff 60 cm (tilsvarende ovnen) jeg ville hatt dem over hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Del Skrevet 26. november 2023 Smeltemann skrev (På 24.11.2023 den 12.27): Jeg har skuffer under ovnene. Kombi ovnen er ca 3-4 cm lavere eller steik ovnen. AnonymBruker skrev (På 24.11.2023 den 17.21): Hvor stort blir tomrommet? Det går vel an å justere dette med en foringslist? Når man ser på bildene med IKEAs egne kombiovner, ser det ut som de plasserer ovnene over hverandre, men jeg forstår det sånn at dere vil ha dem i to høyskap ved siden av hverandre? Anonymkode: 8df51...b4c Tjoheiii skrev (På 24.11.2023 den 22.17): Du får en liten skuff på 10 cm under kombiovnen, da blir kombiovn+skuff 60 cm (tilsvarende ovnen) jeg ville hatt dem over hverandre Anonymkode: 4d880...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #6 Del Skrevet 26. november 2023 Smeltemann skrev (På 24.11.2023 den 12.27): Jeg har skuffer under ovnene. Kombi ovnen er ca 3-4 cm lavere eller steik ovnen. Takk, skal lete etter den skuffen som passer 😊 Tror det er litt større forskjell her, mener kombiovnen er 45 cm. AnonymBruker skrev (På 24.11.2023 den 17.21): Hvor stort blir tomrommet? Det går vel an å justere dette med en foringslist? Når man ser på bildene med IKEAs egne kombiovner, ser det ut som de plasserer ovnene over hverandre, men jeg forstår det sånn at dere vil ha dem i to høyskap ved siden av hverandre? Anonymkode: 8df51...b4c Vi prøvde med foring, men det ble dybdeforskjell i forhold til foringen. Vil ha ved siden av hverandre, men kanskje en grunn til at de ikke har det på Ikea-bilder fordi det ikke finnes en veldig god løsning 😅 Tjoheiii skrev (På 24.11.2023 den 22.17): Du får en liten skuff på 10 cm under kombiovnen, da blir kombiovn+skuff 60 cm (tilsvarende ovnen) jeg ville hatt dem over hverandre Synes ikke det er så fint å ha dem over hverandre mht. symmetri. Vil ha det som på dette fra HTH. Takk, skal lete etter den skuffen 😊 Anonymkode: 4d880...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå