Gå til innhold

Ikea-kjøkken og kombiovn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi pusser opp kjøkken og skal ha en stekeovn og en kombiovn (mikro og steking). Men jeg finner ikke ut av størrelser? Er det noen som har to ovner ved siden av hverandre som vet? Eventuelt som vet hvordan man kan løse det så det passer med Ikea-kjøkken? Nå får vi et tomrom under med de ovnene jeg ser på.

Anonymkode: 4d880...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi pusser opp kjøkken og skal ha en stekeovn og en kombiovn (mikro og steking). Men jeg finner ikke ut av størrelser? Er det noen som har to ovner ved siden av hverandre som vet? Eventuelt som vet hvordan man kan løse det så det passer med Ikea-kjøkken? Nå får vi et tomrom under med de ovnene jeg ser på.

Jeg har skuffer under ovnene.  Kombi ovnen er ca 3-4 cm lavere eller steik ovnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stort blir tomrommet? Det går vel an å justere dette med en foringslist?

Når man ser på bildene med IKEAs egne kombiovner, ser det ut som de plasserer ovnene over hverandre, men jeg forstår det sånn at dere vil ha dem i to høyskap ved siden av hverandre?

Anonymkode: 8df51...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får en liten skuff på 10 cm under kombiovnen, da blir kombiovn+skuff 60 cm (tilsvarende ovnen) :) jeg ville hatt dem over hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (På 24.11.2023 den 12.27):

Jeg har skuffer under ovnene.  Kombi ovnen er ca 3-4 cm lavere eller steik ovnen. 

AnonymBruker skrev (På 24.11.2023 den 17.21):

Når man ser på bildene med IKEAs egne kombiovner, ser det ut som de plasserer ovnene over hverandre, men jeg forstår det sånn at dere vil ha dem i to høyskap ved siden av hverandre?

Tjoheiii skrev (På 24.11.2023 den 22.17):

Du får en liten skuff på 10 cm under kombiovnen, da blir kombiovn+skuff 60 cm (tilsvarende ovnen) :) jeg ville hatt dem over hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (På 24.11.2023 den 12.27):

Takk, skal lete etter den skuffen som passer 😊 Tror det er litt større forskjell her, mener kombiovnen er 45 cm.

AnonymBruker skrev (På 24.11.2023 den 17.21):

Vi prøvde med foring, men det ble dybdeforskjell i forhold til foringen. Vil ha ved siden av hverandre, men kanskje en grunn til at de ikke har det på Ikea-bilder fordi det ikke finnes en veldig god løsning 😅

Tjoheiii skrev (På 24.11.2023 den 22.17):

Synes ikke det er så fint å ha dem over hverandre mht. symmetri. Vil ha det som på dette fra HTH.

Takk, skal lete etter den skuffen 😊

IMG_9200.thumb.jpeg.4055bdc6cf5589118b74c6bafcd6fd1c.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...