AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #21 Skrevet 25. november 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Litt off topic, men jeg har en unge på snart 2 år og HERREGUD så lei jeg er av at hun enda finner på å putte ting i munnen. Hvorfor snakker ingen om hvor ufattelig slitsom den perioden er? Idag løp hun rundt med stuebordsduken i munnen, spiste smuler fra gulvet, sleiket på badspeilet, gnagde på puslespillbrikkene sine og tygde på bordkanten... Jeg blir sprø, ass. Ingen små leker til denne ungen i jula, hvertfall. Anonymkode: a22c7...c2a Godt å høre det er flere snart-2-åringer der ute som gnager på bordkanter. Blir gæærn her, kan hun ikke snart slutte å spise på ALT. Sist vi var i butikken tygde hun på handlevogna liksom, som om ikke vi er syke ofte nok fra før. Venter bare på at hun skal sette fast tunga på noe metall ute nå når det er minusgrader 😥 TS om du kjøper Sylvanian så er det en del av de settene som har mindre smådeler enn andre, så du kan velge et av de med litt større ting, feks sklie, møbler eller figurer Anonymkode: 9163f...a5a 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #22 Skrevet 26. november 2023 Stor hit her også. Fikk hus bil, 4 figurer. Senger og sofa etc, tok ut alle små deler - de fikk hun da hun var 3,5 Anonymkode: c38ac...33e 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #23 Skrevet 26. november 2023 Mine barn var helt uinteressert i det i den alderen. Fin gave, men var ingen hit. Her har feks duplo, dukker med tilbehør, gode tegnesaker, store hama perler vært populære. Men barn er forskjellige så jeg ville hørt med foreldrene Anonymkode: ef1e4...27e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå