Gå til innhold

Møblert eller umøblert?

Du som leier, foretrekker du møblert eller umøblert?  

27 stemmer

1. 1. Ved langtidsleie i en leilighet på 50kvm, foretrekker du møblert eller umøblert utleiebolig?

• Møblert
      3
    • Umøblert
      24

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal leie ut en leilighet en et nybygget hus. Da lurer jeg på om jeg skal kjøpe inn alt til leiligheten (hvitevarer skal det være uansett). Ønsker du som leietaker å ha møblert eller umøblert leilighet? Dvs alt av møbler, sofa, seng, bord, stoler, tv osv slik at man kan flytte rett inn, eller har du dine egne ting slik at du kan gjøre leiligheten til «din»? 

Anonymkode: 1a5ca...925

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste har egne møbler, så møblert er som regel durt og unødvendig for alle parter 

Anonymkode: 49a13...9d6

• Liker 2
Skrevet

Om jeg hadde vært ung, typen første bolig alene, kunne jeg ha bodd et sted med hvitevarer og kanskje en sofa. Men seng  skal være egen.

Men som voksen, da er ikke intressert i noen møbler i det hele tatt. Jeg har mitt.

Anonymkode: 78f32...e73

• Liker 1
Skrevet

Hvitevarer ja, øvrige møbler nei. 

• Liker 4
Skrevet

Faktisk har jeg begynt å leie møblert, liker det veldig godt! Så slipper man tenke på sånt ( billigere flytting også når man slipper leie stooor bil pga bare esker og sekker) 

Spørs hva slags sted du bor og hvor høyt leie ligger der? Om hvem som er målgruppen mener jeg.. Jeg er nå i 40 årene og elsker møblert dersom det er ok møbler! Husk å beregne at det kommer endel slitasje osv ☺️

Anonymkode: f2713...fc2

• Liker 1
Skrevet

Forrige leilighet jeg bodde i var møblert, og mens det var praktisk på mange måter følte jeg meg likevel aldri helt "hjemme". Jeg hadde også en del møbler selv, men leiligheten hadde nok oppbevaringsplass til at det ordnet seg.

Jeg fikk litt ekstrautgifter med å kjøpe et par nye møbler når jeg flyttet hit jeg bor nå, men jeg foretrekker at det er mitt eget. I nåværende leilighet fulgte hvitevarer med, men jeg må innrømme jeg skulle gjerne kjøpt meg nyere kjøleskap og komfyr, og satt det som fulgte med leiligheta i en bod om jeg hadde hatt plass.

Skulle jeg flyttet nå ville jeg ønsket meg umøblert men med hvitevarer forutsatt at disse er i optimal stand.

Anonymkode: ec9d3...5ef

• Nyttig 1
Skrevet

Hvitevarer bør følge med, ellers foretrekker jeg helt klart umøblert. 

Anonymkode: 858aa...baa

• Nyttig 1
Skrevet

Umøblert, men med hvitevarer. De aller fleste som er etablert har egne møbler. 

Vi leier med hvitevarer inkludert. Vi hadde egne møbler når vi flyttet inn.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...