Gå til innhold

Langt hår og bruk av skjerf.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei når man har langt hår, og bruker skjerf må håret, være utpå skjerfet eller går, det an og ha skjerfet utpå håret?, altså at håret er under skjerfet?, jeg er veldig lat og det fører til, at håret bak og rundt nederst, er dekket av skjerfet innbiller meg, at det fører til at håret blir fortere fett?.

Anonymkode: eef64...887

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener "ha skjerfet innpå håret"...

Anonymkode: eef64...887

Skrevet

Jeg har alltid håret utenfor skjerfet. Hovedsaklig fordi jeg synes det er mer ubehagelig å ha skjerfet utenpå håret, samt at jeg tenker håret blir mer statisk og flokete da.

Anonymkode: 0966e...1e3

• Nyttig 1
Skrevet

Man gjør som man vil

Anonymkode: 82ef4...31c

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

går det ellers greitt å komme seg gjennom hverdagen?

Anonymkode: 058f2...ded

• Liker 5
Skrevet

Man gjør selvfølgelig akkurat som man vil med det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis man surrer skjerfet rundt halsen, synes jeg det er penest å ha håret under skjerfet. Hvis man legger skjerfet rundt nakken og under jakken bare, er det finest å ha håret utenpå.

Anonymkode: 14d93...257

Skrevet

Grøsser bare jeg tenker på å ha håret under skjerfet… Like ille som å ha håret inni genseren. Jeg må alltid ha håret utenpå, hvis ikke kiler det meg på halsen, blir statisk og ekkelt.

Anonymkode: 9790e...992

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg får grusomme floker om jeg har håret under skjerfet.

Det er enklere å håndtere hår, skjerf og jakke med fletter, fordi det da er bare en eller to ting å passe på, ikke hundre tusen lange hårstrå i alle retninger.

Anonymkode: 81bfd...269

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...