AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Del Skrevet 24. november 2023 Hei skal kastrere og id merke kattunge min på 5mnd i dag, og har ei kastrert hannkatt fra før av, de har blitt bestevenner og dem skriker om de er på hver sitt rom, hvordan gjør jeg det når kattungen kommer hjem fra operasjonen? Kan de være ilag når han kommer hjem sløv? Jeg skal være hjemme hele dagen med dem. Men hvordan gjør dere det når dere har flere katter? Anonymkode: 1c35b...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #2 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hei skal kastrere og id merke kattunge min på 5mnd i dag, og har ei kastrert hannkatt fra før av, de har blitt bestevenner og dem skriker om de er på hver sitt rom, hvordan gjør jeg det når kattungen kommer hjem fra operasjonen? Kan de være ilag når han kommer hjem sløv? Jeg skal være hjemme hele dagen med dem. Men hvordan gjør dere det når dere har flere katter? Anonymkode: 1c35b...504 Jeg hadde de hjemme sammen når jeg kastrerte min, det gikk helt fint fordi hannkatten var ganske sløv og lå og sov/slappet av på plassen sin. Om den andre katten er veldig plagsom mot den som blir kastrert ville jeg bare plassert han inn på et annet rom. Kattungen burde jo få mest mulig fred og ro rundt seg. Godt du skal være hjemme med dem. Min sovnet ved vannskåla når han skulle drikke. De er jo sløve og gjør litt rare ting. Lykke til! Anonymkode: 88506...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #3 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde de hjemme sammen når jeg kastrerte min, det gikk helt fint fordi hannkatten var ganske sløv og lå og sov/slappet av på plassen sin. Om den andre katten er veldig plagsom mot den som blir kastrert ville jeg bare plassert han inn på et annet rom. Kattungen burde jo få mest mulig fred og ro rundt seg. Godt du skal være hjemme med dem. Min sovnet ved vannskåla når han skulle drikke. De er jo sløve og gjør litt rare ting. Lykke til! Anonymkode: 88506...9ce Takk for svar! Dyrlegen sier at når dem er så små trenger dem ikke krage, når storepus ble kastrert var han 8 mnd gammel å måtte bruke krage noen dager. Han har time i dag kl 10. Og jeg gruer meg veldig. Alltid skummelt når de man er glad I skal opereres. Ts Anonymkode: 1c35b...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 24. november 2023 #4 Del Skrevet 24. november 2023 Det går fint, det er jo bare kastrering og ikke fjerning av livmoren og eggstokkene som hos hunnkatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #5 Del Skrevet 24. november 2023 Har nettopp hatt samme situasjon. Gikk helt fint, katten trenger ikke krage osv. Min lå hos veterinæren noen timer etter operasjonen også, så han var helt vanlig når vi kom hjem Anonymkode: 8559a...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #6 Del Skrevet 24. november 2023 Det eneste vi gjorde da vi kastrerte katt sist, forsåvidt de øvrige gangene før også, er å flytte mat og drikke til narkosen er helt ute av kroppen. Ellers så var den sammen med de andre kattene. Anonymkode: e0730...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #7 Del Skrevet 25. november 2023 Takk for svar, det gikk helt fint, storepus passet veldig på han. Anonymkode: 1c35b...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå