Gå til innhold

Greit å gi dette til en 15 åring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her var det mye sprøyt.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spiller ingen rolle.

Jo, så klart spiller det en rolle, for bretter man ikke ned kanten, så er man ikke pelsen, og pels kan være sykt digg inni hansker og votter.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man får ikke noe av anstendig kvalitet til så latterlig lav pris, og man skal aldri kjøpe klær på en matbutikk.

Så klart kan man få anstendig kvalitet til lav pris på tilbud. Og det er ingenting i veien for å kjøpe klær på en matbutikk.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vil også anta «hansker» for en 15-åring betyr tekniske hansker til vinteraktiviteter.

Hvorfor antar du at det betyr "tekniske hansker til vinteraktiviteter" fordi det er til en 15-åring? Fryser ikke 15-åringer på hendene når de skal ferdes ute vinterstid i din verden, eller trenger de bare hansker når de står på ski eller snowboard?!

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du ikke råd til ordentlig utstyr?

Skammelig å komme med et sånn stikk til TS.

Som sagt, sprøyt fra ende til annen.

• Liker 1
kaarebjarne skrev (6 minutter siden):

Her var det mye sprøyt.

Jo, så klart spiller det en rolle, for bretter man ikke ned kanten, så er man ikke pelsen, og pels kan være sykt digg inni hansker og votter.

Så klart kan man få anstendig kvalitet til lav pris på tilbud. Og det er ingenting i veien for å kjøpe klær på en matbutikk.

Hvorfor antar du at det betyr "tekniske hansker til vinteraktiviteter" fordi det er til en 15-åring? Fryser ikke 15-åringer på hendene når de skal ferdes ute vinterstid i din verden, eller trenger de bare hansker når de står på ski eller snowboard?!

Vi snakker om en gutt på 15 år her. De bruker kun ting de er sikre på at "de ikke skiller seg ut" med. 

Skinnhansker vil ikke bli brukt av gutter i denne alderen, med mindre det plutselig skulle bli kjempepopulært, og alle fotballstjerner og andre forbilder går med dette. 

15 år gamle gutter går uten hansker om de kan. De bruker sorte tynne hansker til det blir for kaldt, og så bruker de "slalåmhansker" når de må over på noe varmt. 
Men aller helst går de altså og fryser om de ikke liker hanskene sine. 

Det hjelper ikke om mor, onkel eller bestemor synes det er sykt digg med skinnfor i hansker. Det betyr ingenting for en 15 åring.

Anonymkode: a0dbb...188

• Liker 5
17 minutter siden, kaarebjarne said:

Her var det mye sprøyt.

Enig i mye av det du siterer, men det står mer i tråden her.

Som mann selv, og dermed tidligere gutt, hadde ikke dette vært noe for meg. Sønnen på 20 og datter på 18 er enige, det ville ikke vært noe noen av de ville gått med heller. Og det er flere i tråden som er samstemte om det.

Alle stikk og annet tull er teit, men hvis vi ser bort fra det, så koker det ned til smak her. Og disse er det få 15-åringer som ville gått med. Så dermed anbefaler jeg å velge en annen gave.

Anonymkode: e53fc...68e

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Enig i mye av det du siterer, men det står mer i tråden her.

Som mann selv, og dermed tidligere gutt, hadde ikke dette vært noe for meg. Sønnen på 20 og datter på 18 er enige, det ville ikke vært noe noen av de ville gått med heller. Og det er flere i tråden som er samstemte om det.

Alle stikk og annet tull er teit, men hvis vi ser bort fra det, så koker det ned til smak her. Og disse er det få 15-åringer som ville gått med. Så dermed anbefaler jeg å velge en annen gave.

Anonymkode: e53fc...68e

Les brukernavnet mitt, og deduser deg frem til hvilket kjønn jeg snakker for.

Annonse

Har fire gutter og vet med sikkerhet at ingen av de ville brukt disse hanskene.  

Måtte de ha noe på henda kunne de til nød bruke slalomhansker. Ellers hadde de lommer på jakka. 

Anonymkode: 1ebef...660

• Liker 1
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har fire gutter og vet med sikkerhet at ingen av de ville brukt disse hanskene.  

Måtte de ha noe på henda kunne de til nød bruke slalomhansker. Ellers hadde de lommer på jakka. 

Anonymkode: 1ebef...660

Sjukt mange usikre gutter kvinnene på kvinneguiden oppdrar da.

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.11.2023 den 5.19):

Nevøen fyller 15. Er der innafor å gi hansker i gave?

Hvis JA hvilken str burde jeg velge?

Screenshot_20231124_051820_Kupp.jpg

Anonymkode: 61b78...aec

Nei!

Anonymkode: c5d06...34c

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...