Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i et forhold som har vart i 19år. Jeg nærmer meg 40 og vi har to barn over 10. 

Jeg har perioder der hvor jeg virkelig ønsker meg det vi ikke har. Vi er ulike på en del ting, som sikkert er bra, men skulle ønske vi var mer lik på noe. Bla når det kommer til sex. Jeg liker nærhet og å virkelig føle meg elsket, mens han er en som ikke er veldig på på det fysiske og bare kan ha sex uten at det virker som det ligger så mye mer bak enn en akt. Vi kan ha sex flere ganger i uken, men han er en veldig enkel sjel. «I kveld vil jeg ta deg bakfra», med et glimt i øyet. Et foreplay hadde vært fint før vi kjører på. 

Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette, men det bare måtte ut av hodet. 

Han er så bra ellers. Oppmerksom, omsorgsfull, glad, støttende, handy, stiller alltid opp og flink med barna. Så å kvitte meg med han blir for dumt. 

Har selvfølgelig pratet om det, men det fortsetter i samme tralten.

Anonymkode: f1099...ad2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva konkret vil du ha annerledes? Er det ordene han bruker? Typen sex dere har?  

Anonymkode: d3826...0b3

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Jeg datet en fyr hvis idé om forspill var å si « Nei, skal me gå å pule?». Det er jo ikke at jeg mislikte at han ønsket sex, men det er noe med steinaldernivået på stemningsoppbygningen 😆

Jeg vet ikke om slike menn har noe ønske om endring, de oppnår jo det de ønsker, og som du sier, når alt annet er bra kjennes det dumt å gjøre det slutt. Mulig du rett og slett må slutte å respondere, si at «Når du er så direkte så mister jeg helt tenning, akkurat nå er det siste jeg har lyst på sex» og oppdra ham på den måten, men sexnekt når man egentlig har et kurant sexliv kan jo eskalere et, i det store bildet, lite problem. 

Spør ham om dere ikke kan finne en gylden middelvei. Av og til ønsker du å bli forført på en litt mer elegant måte. Kanskje synes han det blir kleint og påtatt, men da må dere finne noe som funker for begge.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...