Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ny bekjent slettet meg på snapshat og la meg til flere timer seinere. Hun sa hun hade klart å slette feil snapbruker og beklagde seg. Ska jeg stole på dette? Hun har aldri slettet meg før. Hun sa beklager hun va kjempe sliten og skulle slette en som var lit vanskelig og var lit irritert og sjapp også la hun ifra seg mobilen og så det etter jobb. Hun var veldig sliten. 

Anonymkode: edaf0...886

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2023 den 23.40):

En ny bekjent slettet meg på snapshat og la meg til flere timer seinere. Hun sa hun hade klart å slette feil snapbruker og beklagde seg. Ska jeg stole på dette? Hun har aldri slettet meg før. Hun sa beklager hun va kjempe sliten og skulle slette en som var lit vanskelig og var lit irritert og sjapp også la hun ifra seg mobilen og så det etter jobb. Hun var veldig sliten. 

Anonymkode: edaf0...886

Ja, hvorfor i alle dager skulle du ikke tro på det? Hun ville jo ikke lagt deg til igjen om formålet faktisk var å slette deg? 

• Liker 3
Skrevet
Svartfugl skrev (1 time siden):

Ja, hvorfor i alle dager skulle du ikke tro på det? Hun ville jo ikke lagt deg til igjen om formålet faktisk var å slette deg? 

Joa. Jeg fikk samme forklaring når noen plutselig hadde slettet meg. Noen dager senere kom midlertidig sannheten fram og hvorfor jeg var slettet. Skal mye til å trykke feil når man sletter på snapchat altså.

Anonymkode: a6b5a...0bc

Skrevet

Hva er "sjapp"?

Anonymkode: 30356...275

Skrevet

Husk at det er 13 års aldersgrense på sosiale medier i Norge. Om du ikke er 13 år ennå, bør du slette applikasjonen...

Anonymkode: 15135...01a

• Liker 2
Skrevet

Hvilken rolle spiller det for deg?

Hva hjelper det å spinne på dette?

Hva gjør du med dette om alle her inne hadde svart at de trodde hun løy om at det var et uhell?

Anonymkode: 71dc6...24c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...