Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og han dater exclusive, han var veldig på første mnd. Sen har han tatt lit avstand fordi han er ikke på samme stadie som meg. Men vi er forsatt på datern. Han sier han liker meg men er ikke forelsket og at slik tar lang tid for han. Vi har snakket og datet 6 uker, langdistanse. Vi har såret hvarandre lit men er mer bagatellting. Jeg spurte han igår hva han tenker fremover. Han sier han ikke vet og at han er redd han sløser tia mi. At han ikke er "forelsket". Og at hvis disse kranglene kommer opp igjen så syns han vi avslutter fordi han er skeptisk om oss to. Men at han har lust å legge alt bak seg og fortsette og se åssen det føles når vi møtes. Hva bør jeg gjøre la han gå? Jeg blir jo redd. Han var veldig på meg i starten, men når jeg en kveld snakket om at vi hade ulike ønsker om barn. Han vill ha om 3 år jeg vil ha nå. Jeg forklarte han at det ikke var ett måste og at det kun var lit i stunden. Så sier han men gud jeg vil jo ikke flytte sammen og gifte meg nå. Jeg sa ingenting fordi jeg har ikke nevng noe om det. Jeg sa jeg ikke heller er forelsket enda. Vi begge var enige at det gått litt fort frem. Men nå er stemmninga mer chill igjen men jeg vet ikke han planerer ikke in dates lengre. Jeg klarer ikke ta han seriøst selvom han sier han er seriøs. Men hans beteende sier annerledes. 

Anonymkode: e43b6...35b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har vært sammen i 6 uker og det er et langdistanseforhold. Helt enig med typen om at å vente 3 år med barn høres mer fornuftig ut enn å få barn nå. Først må dere jo finne ut om det i det heletatt fungerer. Så må dere forsøke å bo sammen og bli kjent med det også. 
Tenker også at om dere allerede krangler en del etter så kort tid sammen, så kanskje det ikke er en så veldig god match?

Anonymkode: 7d512...12b

• Liker 4
Skrevet

Du vil starte et forhold med å få barn? Tror du bør finne en med barn fra før.

• Liker 2
Skrevet
svartkatt skrev (1 time siden):

Du vil starte et forhold med å få barn? Tror du bør finne en med barn fra før.

nej nej uten var vel mer en "diskussion" at jeg kanske egt vil ha barn nå snart og ikke han. Jeg er 30. Betyr mer at man kanskje ikke passer sammen. Men har insett det nå at jeg må vare realistisk. Jeg har sagt undkyld for at det kom it lit dumt. Men jeg går selv med tankene om å få barn alene. Sån surrogat eller hva det heter. Jeg har vart singel i 6 mnd så er vell att jeg ikke har slippt drømmen vi hade. Har ikke noe med han å gjøre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere har vært sammen i 6 uker og det er et langdistanseforhold. Helt enig med typen om at å vente 3 år med barn høres mer fornuftig ut enn å få barn nå. Først må dere jo finne ut om det i det heletatt fungerer. Så må dere forsøke å bo sammen og bli kjent med det også. 
Tenker også at om dere allerede krangler en del etter så kort tid sammen, så kanskje det ikke er en så veldig god match?

Hmm det er ikke krangler uten mer små diskussioner. Men absolutt jeg er enig. Er vell mer det att vi dater exclusive. Vet ikke om det var for tidlig også.... Jeg vet ikke vi snakket igår og ble enige om å bare fortsette ses men ikke diskutere mere uten bare ha det gøy. Men jeg synes det er lit turnoff når norn går fra å texte hele tia och bare søt komme på besøk til og ta lit skritt tillbake, si man ikke er forelsket og at han er redd han sløser min tid. At jeg kanskje er lite etter er ksnskje fordi jeg har begynt å inse at det er en rebound?...

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han sa det også at hvis det er sån nå så kommer det ikke gå bra. Men om det slutter og ting ikke skjer igjen så vil han forsette og se hvordan det føles neste gang vi ses. Han vil ikke snakke på telefon så det er texting på snapshat som gjelder og han planlegger ikke dates. Men han er villig til å møtes å se åssen det føles. Men at disse tingene ligger lit i "bagagen" at han tenker at jeg forlater lett eller noe sa han. 

Skrevet

Det jeg mer er redd for er vell att han player meg. Har også sett han sitter inne på datingappen og er online om natta. Man kan ikke se min for den er offline. Men han satt å sa i helgen og misstenkte meg for å møte andre... men samtidig begge sier jo vi liker hvarandre. 

Skrevet

Hvis han ikke er noe forelsket lenger etter 6 uker inn i forholdet, så er det komplett dødfødt. Kom deg videre.

Anonymkode: 6ebda...a73

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis han ikke er noe forelsket lenger etter 6 uker inn i forholdet, så er det komplett dødfødt. Kom deg videre.

han sier sånt tar lang tid for han.

Skrevet

Det hele høres komplisert ut. Og det virker ikke som dere har felles "mål"

Jeg hadde ikke giddet bruke tid på dette.

Anonymkode: 414c0...374

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

han sier sånt tar lang tid for han.

Meget tvilsomt.

Hvis du legger sammen alt du har nevnt i HI:

- Han var veldig på første måneden, men det har roet seg veldig ned. Nå er han usikker.

- Langdistanse forhold

- Såret hverandre allerede etter bare 6 uker?

- Han vet ikke hva han tenker

- Dere krangler (etter 6 uker)

- Du vil ha barn nå (ETTER 6 UKER?!?!?!?!?). Han om 3 år.

Alt dette på en og en halv måned?

Mere drama enn et normalt forhold som har vart i flere år.

Det sier seg vel egentlig selv hva du bør gjøre. Og for guds skyld, vent mange år med å få barn. Jeg antar at du er tidlig i 20-årene.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det hele høres komplisert ut. Og det virker ikke som dere har felles "mål"

Jeg hadde ikke giddet bruke tid på dette.

Anonymkode: 414c0...374

Greia er att han studerer og er ferdig om 2 år. Jeg ska også studere 3 år. Men siden jeg er litt lost etter mit forre forhold så har jeg mixet følelser iblandt har jeg lyst å reise vekk, iblandt har jeg lyst å få en ny jobb kjøpe lelighet og få barn alene. Så tror jeg er litt problemet her. Men jeg liker han. Han sier han liker meg og vill se hvor det går typ og att man ikke ska snakke om sånne "større ting nå". At han ikke kan flytte og avslutte syudie for å få barn nå. Og det har jeg aldri sagt. Jeg tokk kun opp i stunden en lengsel jeg hade. Jeg er ikke heller "forelsket i han" men liker han og savner han.

Skrevet

Jeg blir ikke helt klok på om dere faktisk har truffet hverandre? 

Men du må roe ned barnesnakk. Det er jo kjempeskummelt før det er seriøst forhold. Du bør jo heller ikke få barn med første og beste.. 

Anonymkode: 7c08b...c33

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Meget tvilsomt.

Hvis du legger sammen alt du har nevnt i HI:

- Han var veldig på første måneden, men det har roet seg veldig ned. Nå er han usikker.

- Langdistanse forhold

- Såret hverandre allerede etter bare 6 uker?

- Han vet ikke hva han tenker

- Dere krangler (etter 6 uker)

- Du vil ha barn nå (ETTER 6 UKER?!?!?!?!?). Han om 3 år.

Alt dette på en og en halv måned?

Mere drama enn et normalt forhold som har vart i flere år.

Det sier seg vel egentlig selv hva du bør gjøre. Og for guds skyld, vent mange år med å få barn. Jeg antar at du er tidlig i 20-årene.

nei jeg er 30.... Det har aldri vart drama uten vi har snakket rolig og bare hva vi kjenner egt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men du må roe ned barnesnakk. Det er jo kjempeskummelt før det er seriøst forhold. Du bør jo heller ikke få barn med første og beste.. 

nei nei nei det vil jeg ikke heller men fleste snakker om det på forste eller andre date. Ikke noe unormalt egt. Hva man har før drømmer. Han sa 2 år jeg sa 2 år også men sen endret han seg på andre date og sa 3-4 og da ble jeg litt redd... Altså vi snakker ikke om å få barn sammen men mer sån hva man drømmer om.

Skrevet

Seks uker er virkelig ingenting. Og på seks uker har du rukket å bli forelsket, dere har rukket å såre hverandre (allerede?!?) og snakker barn.

Dette høres ufattelig umodent ut. For all del, ikke lag barn nå. Virkelig, ikke gjør det. Det er alt for kort tid, og det er et kjempestort varsku at dere allerede krangler og sårer hverandre.

Prøv gjerne noe mer dating, men ikke få barn på lenge. Og lenge, da snakker vi om år, ikke måneder, eller uker.

Anonymkode: debc6...71a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

hahaha jodå vi har møtes 😂 takk for imput

Skrevet

vi har hengt sammen mye på 6 uker da. Sikkert 10 ganger , sovet sammen, bowlet, gått på kino, han texter omtrent hvar dag. Nå er vi på det punktet att han kjenner at han ikke lengre vet hva han vil. Han sier att han ikke orker sånne her "diskussioner". Han sier han syns vi avslutter det nå hvis begge to dka mistenke hvarandre. Men at han også kan legge allt bak seg så lenge vi ikke snakker mer om ting og tang eller krangler mer. Og att vi får se åssen vi kjenner når vi møtes. Så jeg venter basically på att han ska ta neste intiativ å ses... Kjenner jeg selv mister lit lysten. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

vi har hengt sammen mye på 6 uker da. Sikkert 10 ganger , sovet sammen, bowlet, gått på kino, han texter omtrent hvar dag. Nå er vi på det punktet att han kjenner at han ikke lengre vet hva han vil. Han sier att han ikke orker sånne her "diskussioner". Han sier han syns vi avslutter det nå hvis begge to dka mistenke hvarandre. Men at han også kan legge allt bak seg så lenge vi ikke snakker mer om ting og tang eller krangler mer. Og att vi får se åssen vi kjenner når vi møtes. Så jeg venter basically på att han ska ta neste intiativ å ses... Kjenner jeg selv mister lit lysten. 

Jeg gjentar: Så mye drama på 6 uker. Dere er ikke skapt for hverandre. Gå videre.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg gjentar: Så mye drama på 6 uker. Dere er ikke skapt for hverandre. Gå videre.

men det kanskje er meg som er problemet at jeg må bare ta å chille? jeg har ikke datet på mange år ikke vart singel så lenge att det ble lit rart i starten. Han vier han vil fortsette ses? ska man ikke prøve da? at jeg må ta det med ro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...