AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #1 Skrevet 23. november 2023 Jeg blir aldri vant til det.Hun ødlegger nattesøvnen min.Sitter jeg i stuen så er det hard tramping hele tiden. Jeg er så sliten å lei. Hvordan skal jeg takle det? Anonymkode: ac939...0ff
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Skrevet 23. november 2023 Er ikke tramping men alt av lyder ovenfra høres ut som trampelyder for de under, eller at noen mister noe på gulvet. Du kan ringe på til henne i morgen og forklare situasjonen din og høre om det er mulig å ordne Anonymkode: 15594...560
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #3 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir aldri vant til det.Hun ødlegger nattesøvnen min.Sitter jeg i stuen så er det hard tramping hele tiden. Jeg er så sliten å lei. Hvordan skal jeg takle det? Anonymkode: ac939...0ff Spill inn ulydene, sett dette på repeat, skru opp volumet, og la henne få gleden av å høre bråket når hun vil sove; kanskje hun tar hintet. Det fungerte i alle fall med min nabo. Anonymkode: 54ed7...27c 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #4 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir aldri vant til det.Hun ødlegger nattesøvnen min.Sitter jeg i stuen så er det hard tramping hele tiden. Jeg er så sliten å lei. Hvordan skal jeg takle det? Anonymkode: ac939...0ff Jeg vill anbefalle deg å gjore en ting her. Lære deg å leve med det, slappe av, ørepropper og prøve å leve med det. Eller også gå opp og peng si hei jeg bor under deg og jeg hører når du går på gulvet vilket er lov men er det mullig å prøve å vare lit lit mer forsiktig?. Du blir bare mer og mer irritert over det du irriterer deg over// hilsen en som var som deg og som ble syk tillslut. Har lært meg å leve med støy og bruker mediteribg eller avslapping som hjelp- utendørs og innendørs! Anonymkode: 5ce6c...0c4
frivis Skrevet 23. november 2023 #5 Skrevet 23. november 2023 (endret) Det er fullt lovlig å trampe i sin egen bolig. Du kan flytte, husk å finne en plass med bedre lydisolasjon. Man vet aldri hvilke naboer man får. Også er det noe med å prøve å ta ansvar for hvordan man har det selv også. Du kan ikke bare skylde på ytre omstendigheter. Det er så totalt uansvarlig offer mentalitet. Endret 23. november 2023 av frivis 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #6 Skrevet 23. november 2023 Jeg er naboen som bor over i boligkomplekset, og jeg tenker mye på om jeg lager støy for han som bor under meg, er bartender så jobber fryktelig upraktiske tider, og min arbeidsdag slutter alltid når andre sover. Så er d hjem da, å ut å lufte bikkja, opp å ned den metalltrappa, som vibrerer å buldrer i hele huset når noen går opp og ned. Har selv tenkt at jeg hadde blitt sprø om noem hadde drevet slik når min natt er, mens andre som jobber dag er på jobb,så derfor prøver jeg litt ekstra å ta hensyn elrs til bråk å skrammel fra meg. Prat med de, jeg hadde satt pris.på om naboene hadde fortalt om det var slitsomt jeg, så kunne jeg hvertfall minimert d jeg klarer å minimere. Anonymkode: 5c241...366 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #7 Skrevet 24. november 2023 frivis skrev (7 timer siden): Det er fullt lovlig å trampe i sin egen bolig. Du kan flytte, husk å finne en plass med bedre lydisolasjon. Man vet aldri hvilke naboer man får. Også er det noe med å prøve å ta ansvar for hvordan man har det selv også. Du kan ikke bare skylde på ytre omstendigheter. Det er så totalt uansvarlig offer mentalitet. Med denne logikken kan en ivrig rocker ha nachspiel hver eneste natt til 5 om morgenen med labbende bandkompiser som høres ut som en flokk flodhester. Sikkert morsomt for naboene under som forsøker å sove før de skal på jobb. Nei, når man bor i en felles bygning der det er lytt, skal man ta hensyn til andre. Ønsker man å gjøre som man vil, kan man flytte til en enebolig. Anonymkode: 54ed7...27c 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #8 Skrevet 24. november 2023 Flytt til en annen plass. Anonymkode: 3c93d...bee 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #9 Skrevet 24. november 2023 Les lovverket for ditt boretslag. Noen plasser er støy ulovelig Anonymkode: ca4ef...c14
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #10 Skrevet 24. november 2023 Vi kan bytte, min insisterer på å ha tvn på døgnet rundt.. Anonymkode: aad7c...ae5
Hulderen Skrevet 24. november 2023 #11 Skrevet 24. november 2023 Gi naboen din tøfler med myk såle i gave. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #12 Skrevet 24. november 2023 Spørre om de vil bytte leilighet sånn seriøst? Anonymkode: 08476...aed 1
Sinsiew Skrevet 24. november 2023 #13 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Les lovverket for ditt boretslag. Noen plasser er støy ulovelig Anonymkode: ca4ef...c14 Kan det å gå rundt i egen bolig defineres som støy? Det skal svært lite til før det høres godt når man bor under en annen leilighet. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå