AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #1 Skrevet 23. november 2023 Men får det ikke til. Føler jeg detter ned med rompa, og klarer ikke bevege meg i det hele tatt. Kanskje jeg ikke skal bevege meg i takt men bare henge der? Føles rart.. Hvordan få til stillingen? Gjerne tips om det er anderledes på glatt dusjvegg enn på vanlig vegg. Har bare prøvd i dusjen. Og det gikk ikke så bra 🙈 Anonymkode: 35824...afc
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Skrevet 23. november 2023 Funker kun på film. Anonymkode: 8de06...2ab 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #3 Skrevet 23. november 2023 Jeg bare klamrer meg til mannen med bein og armer rundt ham Jeg beveger meg litt, men er ikke så lett å bevege seg så mye når man blir holdt oppe, så hvis man vil ha større bevegelser må mannen stå for det. Hvis kvinnen er tung og/eller mannen er litt svak pga alderdom eller sykdom eller noe annet, så er det ikke lett å holde stillingen særlig lenge. Anonymkode: 1f4f9...4b2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #4 Skrevet 23. november 2023 Han må være sterk nok, til å løfte rumpa di opp og ned, du kan ikke kjøre så mye annet enn å holde fast som en koala 🤣 Anonymkode: e44e0...442
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #5 Skrevet 23. november 2023 Anbefaler å ikke gjøre det i dusjen. Gulvet er glatt så mannen kan lett skli så begge faller og veggen er glatt så det er lite friksjon som kan hjelpe ham å holde vekten hennes. Pluss det er trangt..dusjsex er generelt oppskrytt synes jeg. Anonymkode: 1f4f9...4b2 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #6 Skrevet 23. november 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han må være sterk nok, til å løfte rumpa di opp og ned, du kan ikke kjøre så mye annet enn å holde fast som en koala 🤣 Anonymkode: e44e0...442 Hehe som en koala ja Men mannen trenger ikke å løfte rumpa mi opp og ned, han bøyer ofte knærne litt og beveger hoftene fram og tilbake /opp og ned. Beinmuskler er mye sterkere, og så det er lettere å holde vekten der mens man beveger hoftene i stedet for å løfte en kropp opp og ned med armene Anonymkode: 1f4f9...4b2 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #7 Skrevet 23. november 2023 Hvis begge trener styrke regelmessig (han bør spesielt trene tung styrke) så bør det gå rimelig greit i noen få minutter. Men min mann blir mo i knærne når han kommer så han har ikke sjans til å holde noen av oss oppe da 🤣 Anonymkode: 9b8f9...b6f
Gjest Hoia Skrevet 23. november 2023 #8 Skrevet 23. november 2023 Begge må være fulle! Livet er ikke film.
Gjest Mr. Ron Skrevet 23. november 2023 #9 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hehe som en koala ja Men mannen trenger ikke å løfte rumpa mi opp og ned, han bøyer ofte knærne litt og beveger hoftene fram og tilbake /opp og ned. Beinmuskler er mye sterkere, og så det er lettere å holde vekten der mens man beveger hoftene i stedet for å løfte en kropp opp og ned med armene Anonymkode: 1f4f9...4b2 Enig her! Mannen må gjøre jobben slik beskrevet. Du må bare nyte og vise entusiasme.🤪
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #10 Skrevet 23. november 2023 Vi får det til. Mannen er sterk og veier nesten 60 kg mer enn meg. Moro stilling å ta når vi er ekstremt kåt og så vidt rekker å få av oss klærne, men bare som forspill. Det er jo ikke en god eller praktisk stilling, bare pirrende en kort stund. Vi trives best horisontalt 😀 Anonymkode: 86214...01a
blaffen Skrevet 23. november 2023 #11 Skrevet 23. november 2023 Fikk det til med eksen min men ikke min nåværende. De er noenlunde like høye men min nåværende har nok litt lengre bein.. Lurer på om de er vinklet ørlite grann forskjellig i underlivet?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #12 Skrevet 23. november 2023 Bedre uten å ha deg inntil en vegg. For som du sier inntil en vegg så er det ikke like greit å bevege seg. Vi bruker å ha han stående forran meg, jeg står på sengen også bærer han meg. Da holder jeg godt rundt med bena, og holder godt rundt nakken. Så kan jeg senke meg opp og ned. (for jeg liker å bevege meg. ) Han bruker å komme ganske kjapt da. Og skulle han ha falt, så faller man ihvertfall mot sengen. (Har ikke skjedd altså) . Anonymkode: 480ea...6cf
HemmeligSpion Skrevet 23. november 2023 #13 Skrevet 23. november 2023 Ikke gjør det i dusjen. Han bør ha tjenestesko på, det er beste praksis, får mye gratis løftearbeid gjort sånn. Kommer bare til å funke en liten stund pga melkesyre. Han kan løfte deg etter rumpa, men du må selv holde balansen, det betyr len deg inntil ham, ikke rett deg opp i ryggen. Og ja, det kommer til å bli pusting og hvesing, nyt det. Ikke hold tilbake. Du kan eventuelt lette noe av bærearbeidet om du løfter deg selv i for eksempel garasjetaket eller balkongtverrstolpe.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #14 Skrevet 23. november 2023 blaffen skrev (15 minutter siden): Fikk det til med eksen min men ikke min nåværende. De er noenlunde like høye men min nåværende har nok litt lengre bein.. Lurer på om de er vinklet ørlite grann forskjellig i underlivet? Og han du har nå er svakere Anonymkode: e44e0...442
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #15 Skrevet 23. november 2023 Jeg ble tatt opp etter en vanlig vegg en gang. Egentlig den beste sexen jeg har hatt. Hadde ingen problemer med det, bevegelser skjedde bare naturlig. Men tror at det er vanskeligere i en glatt dusjvegg. Anonymkode: 46771...4be
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #16 Skrevet 23. november 2023 Det er bare snakk om at mannen er sterk nok. Jeg har blitt tatt opp etter en trevegg, gips, DUSJ (flere ganger, det hjelper faktisk, for da kan han løfte meg og jeg gliiiir opp, i stedet for å få gnag/brannsår på ryggen. Med et par - tre menn den beste er han som løfta meg med armene, itillegg til å bruke hoftene, men det gjør alle? Anonymkode: e44e0...442
MacadamiaNut Skrevet 24. november 2023 #17 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Anbefaler å ikke gjøre det i dusjen. Gulvet er glatt så mannen kan lett skli så begge faller og veggen er glatt så det er lite friksjon som kan hjelpe ham å holde vekten hennes. Pluss det er trangt..dusjsex er generelt oppskrytt synes jeg. Anonymkode: 1f4f9...4b2 Ekstremt oppskrytt!😅 Jeg ble tatt stående i et badekar en gang.. kjente at jeg begynte å miste litt fotfeste. Det tok et nanosekund, så satt jeg på ræv i badekaret med forslått… ræv💁🏻♀️ Ganske heldig som slapp med skrekken.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #18 Skrevet 24. november 2023 20 hours ago, AnonymBruker said: Funker kun på film. Anonymkode: 8de06...2ab Det er bare tull. Funker fint sålenge man er normalvektig og har fysikk til å kunne holde seg der. Anonymkode: 27dec...a2d
feliek54 Skrevet 24. november 2023 #19 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (På 23.11.2023 den 22.08): Men får det ikke til. Føler jeg detter ned med rompa, og klarer ikke bevege meg i det hele tatt. Kanskje jeg ikke skal bevege meg i takt men bare henge der? Føles rart.. Hvordan få til stillingen? Gjerne tips om det er anderledes på glatt dusjvegg enn på vanlig vegg. Har bare prøvd i dusjen. Og det gikk ikke så bra 🙈 Anonymkode: 35824...afc Kjøp en sex huske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå