Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stod helt opp i ansiktet ditt og skrek: «Kom deg til helvete ut av huset mitt, ditt jævla nek!» fordi dere hadde en uenighet?

Anonymkode: 27f46...b09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dumpa

Anonymkode: ca45f...94d

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde sagt rolig til han. Javel din narizzist. Så hadde jeg gått ut rolig og ikke sett meg tilbake.

Anonymkode: c4cb3...d5b

• Liker 6
Skrevet

Hva slags "uenighet"? Var dere uenige om hva dere skulle ha til middag, eller var dere uenige om det var riktig av deg å kaste TVn hans ut av vinduet?

Uansett høres det ikke ut som et sunt forhold.

Anonymkode: b59aa...4af

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde klart gått så fort det lot seg gjøre. Det og da hadde jeg nok kjørt/gått meg en tur eller lagt meg. Dette er IKKE greit å si sånt. 

Anonymkode: df916...20d

• Liker 1
Skrevet

Jeg slo nesten opp fordi min kjære kalte meg emo (jeg var ikke emo, han rotet).

Så jeg hadde definitivt ikke godtatt å kalt dum uten videre. Det hadde bare vært rimelig ha vært om jeg gjorde en naiv kjempetabbe som skapte problemer. Men det hadde jeg vel i så fall skjønt selv. 

Anonymkode: c4b9a...a45

Skrevet

Først spurt meg selv hvordan jeg har klart å rote meg bort i et forhold i det hele tatt.

Deretter spurt meg selv hvordan jeg har klart å rote meg bort i et forhold med ei slik megge.

Og til slutt spurt meg selv om jeg er blitt helt idiot

Skrevet

Jeg hadde gått og aldri sett meg tilbake. 

Skrevet

Ville bare gått og ikke sett meg tilbake. 

Skrevet

Det hadde jeg aldri godtatt. 

Anonymkode: be52e...ae5

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde dratt. Og med mindre det var en foranledning som tilsier at det er en god grunn til at han mistet fatningen så totalt så hadde jeg ganske enkelt gitt beskjed om at forholdet var over. Reagerer de sånn en gang så vil det skje flere ganger. Og sannsynligvis verre også.

Anonymkode: aba17...b7b

• Nyttig 1
Skrevet

Kommet meg til helvete ut av huset hans 😛 men er det faktisk hans?

Anonymkode: 8cb83...c2f

• Liker 1
Skrevet

Mange løgner i denne tråden🤭

Anonymkode: 4fc80...0b3

• Liker 1
Skrevet

Da hadde jeg selvfølgelig dratt fra huset. Fra ham. 

Skrevet

Det spørs hva slags uenighet. 

Var nylig i en krangel med familiemedlemmer, hvor ting gikk langt over streken verbalt. Nå er vi venner igjen, glosen du skal aldri hit igjen ble sakt og senere trukket tilbake. Noen ganger sier vi ting vi ikke mener. 

Men i øyeblikket har jeg sikkert sakt, GREIT, vil ikke være her UANSETT!! 😠😤😭 Og dratt i dramatisk stil. 

Men det spørs jo på situasjonen. Om det er snakk om en person som på noe vis er farlig så er det jo bra å ikke se seg tilbake. 

Anonymkode: efd07...5ab

Skrevet

Hadde sagt at slik godtar jeg ikke å bli snakket til, det er slutt, og så hadde jeg gått eller sparket han ut.

Jeg syns ikke det finnes noen grunn til å snakke slik til en kjæreste, uansett hva krangelen er om.

Anonymkode: b5116...080

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde tatt det som om hun aldri ville snakke med meg igjen, og da hadde hun fått viljen sin 

Anonymkode: 5ed59...434

Skrevet

Jeg hadde dratt. Og forholdet hadde vært over.

Enten fordi at jeg hadde gjort noe helt forferdelig, eller fordi jeg ikke aksepterer at noen skriker meg opp i ansiktet

Anonymkode: 8d85c...d7b

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Hva slags "uenighet"? Var dere uenige om hva dere skulle ha til middag, eller var dere uenige om det var riktig av deg å kaste TVn hans ut av vinduet?

Uansett høres det ikke ut som et sunt forhold.

Anonymkode: b59aa...4af

Tenkte det samme. Her må det kontekst til.

Skrevet

Tror jeg hadde ringt 113 i frykt for at det var noe alvorlig i veien med han. Han er den mest tålmodige fyren i verden og det hadde vært så ut av karakter at det hadde bekymret meg skikkelig. 

Anonymkode: 60f9c...ecf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...