Gå til innhold

Billige strykelapper for knær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 åringen min har en bukse hvor det ytterste laget med stoff er slitt av. Buksa er svart, så det vises ikke så veldig. Men vil sette på et par strykelapper.. Hvor finner man det til en grei pris? Helst ikke 80 kr pr.stk liksom.. Må være litt store, og behagelige når hun sitter på kne.

Anonymkode: dca73...064

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som selges i hobbybutikker, type Panduro, slikes som strykes på, de slites alt for fort ut. Så jeg vil absolutt ikke anbefale de. 

Jeg har fått tips fra ei venninne, om å bruke Gorilla teip. Sånn stor svart teip, selges på Clas Ohlson. Bare lime på. Ja, ungene ser boms ut men på svart bukse vises ikke så ille. Holder som bare det. Det er min go-to metode nå. Fordi det er så lite jobb og det holder så bra.

Annen metode som faktisk funker er å kjøpe stoffe som heter Dralon og lage lapper selv men de må da enten sys på, eller limes med tekstilim (som må strykes), selges igjen på clas Ohlson. Dralon selges på stoff og stil / selfmade.

Anonymkode: ea364...976

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.11.2023 den 8.55):

De som selges i hobbybutikker, type Panduro, slikes som strykes på, de slites alt for fort ut. Så jeg vil absolutt ikke anbefale de. 

Jeg har fått tips fra ei venninne, om å bruke Gorilla teip. Sånn stor svart teip, selges på Clas Ohlson. Bare lime på. Ja, ungene ser boms ut men på svart bukse vises ikke så ille. Holder som bare det. Det er min go-to metode nå. Fordi det er så lite jobb og det holder så bra.

Annen metode som faktisk funker er å kjøpe stoffe som heter Dralon og lage lapper selv men de må da enten sys på, eller limes med tekstilim (som må strykes), selges igjen på clas Ohlson. Dralon selges på stoff og stil / selfmade.

Anonymkode: ea364...976

Kan klærne vaskes med den teipen på??

Anonymkode: f47be...444

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...