Gå til innhold

Hvilken internett forsterker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leier å holder på å bli sprø🤪 nettet detter ut hele tiden. Kan ikke bruke nett i hele leiligheten og spille oppdatering kan bruke 16 timer! Gaming er så vidt går det bare går ut.. aldri trengt forsterker før men er helt nødt å ha det.. hvilken type forsterker? 

Anonymkode: 3d970...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil ikke få kjappere nett med en signalforsterker, en signalforsterker kan gi bedre signal men den vil ofte halvere hastigheten på det trådløse nettet.

Det du bør gjøre er å ordne med eget abonnement og plassere routeren slik at du kan bruke kablet nettverk fra router til pc eller konsoll.

Er ikke holdbart å leie eller å leie ut med nett inkludert, for det første så bryter det med avtalen til leverandør men det er også ikke bra med tanke på sikkerhet. Jeg skjønner meg ikke på hverken utleiere eller leietagere som godtar nett inkludert i husleien.  

Anonymkode: 9955d...007

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er billigere å leie med nett å har alltid gjort det men synes ikke dette er levbart 😅 nettet er raskt hos dem tror jeg får så på styrken så får jeg 30 av 600 mbps så tror bare det er dekningen. 

Anonymkode: 3d970...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags boforhold har du? Kjellerleilighet og så står wifi ruter i hovedetasjen? Er det mulig å trekke en kabel ned til din leilighet? Om det er mulig kan du bare kjøpe deg din egen lille wifi ruter og få full dekning på ditt eget trådløse nettverk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...