Sofakona Skrevet 23. november 2023 #1 Skrevet 23. november 2023 Vi har en vakker valp på bare 5 mnd . Men imorgen skal jeg til veterinæren for å skjekke han...for i det siste han har begynte å tisse ofte.bare tirsdag og onsdag tisset han 7-8 ganger fra morgen til kveld. I dag var han tisset nesten hver time .... Han har også begynt å pese mye på kvelden...akkurat som han er kjempe varm ( for vann og tilogmed vifte) men det hjelper ikke. Nå er jeg redd at valpen våres er syk, og redd for at det skikkelig galt 1
tussi680 Skrevet 23. november 2023 #2 Skrevet 23. november 2023 Valpen din er på tenårings stadiet og skal markere, da småtisser de som regel mye og veldig kort. Men er du usikker ta deg en tur til dyrlegen og snakk om du er usikker. Håper ikke han markerer inne for din skyld.
Sofakona Skrevet 23. november 2023 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2023 tussi680 skrev (1 minutt siden): Valpen din er på tenårings stadiet og skal markere, da småtisser de som regel mye og veldig kort. Men er du usikker ta deg en tur til dyrlegen og snakk om du er usikker. Håper ikke han markerer inne for din skyld. Han tisse bare ute. Han er så og si renslige
tussi680 Skrevet 23. november 2023 #4 Skrevet 23. november 2023 Sofakona skrev (Akkurat nå): Han tisse bare ute. Han er så og si renslige Det hørtes lovende ut, som sagt alle hanhunder skal og vil markere området der de går, det er ikke unormalt, det forteller andre hunder at han har vært der. 1
Sofakona Skrevet 23. november 2023 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2023 tussi680 skrev (4 minutter siden): Det hørtes lovende ut, som sagt alle hanhunder skal og vil markere området der de går, det er ikke unormalt, det forteller andre hunder at han har vært der. Han tisser mye her hjemme i hagen. På tur tisser han bare 1 gang. Han sover fra 2200-0800 og holder seg da. Der er bare hjemme i hagen han tisser ofte
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #6 Skrevet 23. november 2023 Sofakona skrev (1 minutt siden): Han tisser mye her hjemme i hagen. På tur tisser han bare 1 gang. Han sover fra 2200-0800 og holder seg da. Der er bare hjemme i hagen han tisser ofte Høres egentlig normalt ut. Men greit med sjekk uansett Anonymkode: eb098...a91 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #7 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Høres egentlig normalt ut. Men greit med sjekk uansett Anonymkode: eb098...a91 Det høres da overhodet ikke normalt ut! Anonymkode: 2c87d...c49
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #8 Skrevet 24. november 2023 Sikkert bare en liten urinveisinfeksjon. Bra å få den sjekka,det går nok bra 🥰 Anonymkode: 848cc...200
Iridium Skrevet 24. november 2023 #9 Skrevet 24. november 2023 Hunden min har hatt urinveisinfeksjon og da tisset hun OFTE. 7-8 ganger i løpet av en dag er ganske normalt og kanskje faktisk litt lite? Nå er sikkert urinveisinfeksjon forskjellig fra hund til hund, men min tisset kanskje 10 ganger på 5 min når vi var ute. Det føles hele tiden som om de må tisse og det gjør ganske vondt for dem Så lenge han har god allmenn tilstand, så ordner det seg som regel😊
_popcorn_ Skrevet 24. november 2023 #10 Skrevet 24. november 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg