AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #1 Skrevet 23. november 2023 Jeg har vært delvis ufør et par år pga en kronisk sykdom. Nå syns jeg at det fungerer dårlig i den prosenten jeg jobber i også, er ofte dårlig og sliten, og har null energi til barna og fritid ellers. Jobben jeg har fungerer dårlig som deltidsarbeid, jeg mister oversikten og rekker ikke det jeg skal gjøre. Lurer på om det hadde vært bedre å være fullt ufør, og så prøve å finne en liten jobb som jeg kan ha når jeg er i god form, feks tillkallingsvikar eller noe. Man kan vel tjene opptil 4 g siden av, og blir det mer enn det er det jo bare å melde fra så man blir trekt i trygd? Vet noen om det er en lang og vanskrlig prosess å gå fra delvis til fullt ufør? Har dere erfaring med det? Jeg har hatt fast jobb hele veien, kun gått ned i stillingsprosent. Anonymkode: 7dd1f...1da 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Skrevet 23. november 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Man kan vel tjene opptil 4 g Jeg lurer på det samme som deg, og har dessverre ikke svar, men vil bare rette denne fra 4 g til 0,4 G. Det er en betydelig forskjell, usikker på om det var en skriveleif eller ei, men greit å få presisert. Utover det står jeg i samme situasjon, med 80% uføretrygd, og en jobb jeg ikke takler presset i. Lurer på hva som ev. er mulighetene videre. Har prøvd ut diverse stillingsprosenter uten hell. Anonymkode: ed4a9...bfc
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #3 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg lurer på det samme som deg, og har dessverre ikke svar, men vil bare rette denne fra 4 g til 0,4 G. Det er en betydelig forskjell, usikker på om det var en skriveleif eller ei, men greit å få presisert. Utover det står jeg i samme situasjon, med 80% uføretrygd, og en jobb jeg ikke takler presset i. Lurer på hva som ev. er mulighetene videre. Har prøvd ut diverse stillingsprosenter uten hell. Anonymkode: ed4a9...bfc Jeg mente 0,4 ja:) Anonymkode: 7dd1f...1da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå