AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #1 Skrevet 23. november 2023 Når jeg Googler om jeg kan gi blod selv om jeg går på nevroleptika, så står det at det kan jeg. Jeg fant en lignende konklusjon i et legetidsskrift på nett. På FHIs sider står det at folk på faste medisiner ikke kan gi blod. Jeg har ingen bivirkninger og er fysisk frisk så er det noen som vet? Jeg er ellers ikke i andre risikogrupper av noe slag etter blodgiverskjemaet. Anonymkode: de219...f49
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Skrevet 23. november 2023 Hvis du har lest det på FHIs sider så vil jeg jo anta at det stemmer? Ring der du kan gi blod og spør. Anonymkode: 045a4...e6c
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #3 Skrevet 23. november 2023 Jeg fikk ikke lov, men det kommer kanskje an på medikamentet? Anonymkode: 41a89...609
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #4 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg fikk ikke lov, men det kommer kanskje an på medikamentet? Anonymkode: 41a89...609 Det står at de på antidepressiva og antipsykotikum pluss noen til kan gi blod. Jeg har meldt meg som blodgiver så får jeg eventuelt et avslag. De trenger egentlig flere tusen til som kan gi blod og jeg finner ikke noe telefonnummer å ringe. Anonymkode: de219...f49
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #5 Skrevet 23. november 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det står at de på antidepressiva og antipsykotikum pluss noen til kan gi blod. Jeg har meldt meg som blodgiver så får jeg eventuelt et avslag. De trenger egentlig flere tusen til som kan gi blod og jeg finner ikke noe telefonnummer å ringe. Anonymkode: de219...f49 Kanskje fastlegekontoret ditt har er svar? Men ja, du får jo evt bare avslag Anonymkode: 045a4...e6c
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #6 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje fastlegekontoret ditt har er svar? Men ja, du får jo evt bare avslag Anonymkode: 045a4...e6c Ja, vi får se om jeg får avslag. Jeg fant et telefonnummer. Anonymkode: de219...f49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå