Gå til innhold

Jeg jobber men det er et problem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i en arbeidsplass hvor det er en god del kvinner. Jeg føler de ignorerer meg. Jeg har hverken sagt noe dumt eller oppført meg rart. Jeg har  veldig mange venner og hører at jeg er kul å henge med. Jeg har også alltid blitt godt likt av kollegaer i gammel arbeidsplass, der var alle veldig close. Det er kun 1 mann på den jobben nå, og han snakker jeg masse med og vi har alltid noe å prate om. Jeg prøver å ta iniativ til å snakke med de andre jentene, det er to jenter.  Hun nr 3 snakker jeg med og hun snakket med meg også.

De snakker mye om fester og musikk konserter. Men de spør ingenting tilbake de to jentene. Sånn som en dag hadde alle pause, så stod to av jentene  i butikken og snakket sammen, og ei til. Så sa hun ene: ja du kan komme på den festen hos meg (nr 2) og du også (nr 3). Jeg tok del i samtalen og spurte litt, men de svarte kun kort. 

Men de ignorerte meg ganske mye. Jeg fikk til en smalltalk, men følte de  ikke ville høre på meg, eller brydde seg. Jeg syns det er utrolig dumt og aner ikke om det er sjalusi eller hva?  Jeg har aldri opplevd noe slikt før. Hun ene hilser heller ikke på meg, når hun kommer på jobb. Kun hun ene. Man kan jo i det minste hilse.  Det skaper ikke trivsel i arbeidsplassen i det hele tatt. Jeg er litt eldre enn de ca 3 år, jeg er 25 år.

Anonymkode: ad6dd...abe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...