Gå til innhold

Hvor kan jeg selge sokker og truser eller bilder av føttene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke nettsider kan jeg bruke? Har alltid fått forespørsler fra menn om jeg kan selge nakenbilder, bilder av føttene eller brukte truser og sokker. Og nå sliter jeg ekstremt økonomisk, med minstesats ufør. Må kanskje selge leiligheten min fordi rentene og avdrag øker på både lån og husleie i borettslaget. Hvor kan jeg selge sette og er det lovlig? Er det noen risiko forbundet med å oppgi kontonummer eller vipps? På vipps kommer jo navnet opp , men kommer det opp om man kun oppgir kontonummer?

Noen som vet? Jeg er i en helt fortvilt situasjon.

Anonymkode: d8caa...5d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du husbanklån? Hvis ikke bør du søke om det. Du kan få avdragsfrihet eller lengre løpetid for å gjøre nedbetalingene lettere. 

Anonymkode: b6a9a...4fe

Skrevet

Nakentid er en side du kan bruke. Har selv kjøpt, og brukt Vipps, ser ikke noe problem i det. For å være sikker på at du ikke kommer borti noen kjente, så be om tlf.nr og send krav til den som kjøper, da ser du hvem det er. Men husk, det er mange idioter der inne som ikke har foleskikk.

Anonymkode: 5e0ec...7e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nakentid er en side du kan bruke. Har selv kjøpt, og brukt Vipps, ser ikke noe problem i det. For å være sikker på at du ikke kommer borti noen kjente, så be om tlf.nr og send krav til den som kjøper, da ser du hvem det er. Men husk, det er mange idioter der inne som ikke har foleskikk.

Anonymkode: 5e0ec...7e1

Når du sender krav, så ser de jo hvem som sender og navnet??

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du husbanklån? Hvis ikke bør du søke om det. Du kan få avdragsfrihet eller lengre løpetid for å gjøre nedbetalingene lettere. 

Anonymkode: b6a9a...4fe

Nei har vanlig lån i bank, kan jeg likevel søke husbank lån da? Overflytting på en måte??

Skrevet

Kan du bruke PayPal kanskje? Fetlife.com kan nok også være en bra side å bruke.

Anonymkode: 1e91c...71e

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei har vanlig lån i bank, kan jeg likevel søke husbank lån da? Overflytting på en måte??

Husbanken gir lån til "varig vanskeligstilte", iflg. opplysninger på deres egne nettsider. Du skriver ikke om du har jobb eller er trygdet. Men du har jo fått boliglån i vanlig bank, og fremstår ikke da som "varig vanskeligstilt" slik Husbanken krever.

Jeg kjenner ikke til rentenivået hos Husbanken sammenlignet med andre vanlige banker, men de er i hvert fall ikke blant "de grådige" når det kommer til renter.

https://www.husbanken.no/bransje/lan-og-tilskudd/veileder-laan/5-2-hvem-kan-fa-startlan/

"

Dersom kommunen mener at den som søker har mulighet til å få lån i privat bank, bør de oppfordre vedkommende til å søke vanlig boliglån. Personer som har tilstrekkelig inntekt og egenkapital til å få lån i vanlig bank skal ikke ha startlån.

Se også § 5-4  der det fremgår en hovedregel om at søkeren må forventes å ha langvarige boligfinansieringsproblemer. I tillegg stilles det krav om at søkeren har potensial for å spare.

"

Skrevet
Million skrev (1 time siden):

Husbanken gir lån til "varig vanskeligstilte", iflg. opplysninger på deres egne nettsider. Du skriver ikke om du har jobb eller er trygdet. Men du har jo fått boliglån i vanlig bank, og fremstår ikke da som "varig vanskeligstilt" slik Husbanken krever.

Jeg kjenner ikke til rentenivået hos Husbanken sammenlignet med andre vanlige banker, men de er i hvert fall ikke blant "de grådige" når det kommer til renter.

https://www.husbanken.no/bransje/lan-og-tilskudd/veileder-laan/5-2-hvem-kan-fa-startlan/

"

Dersom kommunen mener at den som søker har mulighet til å få lån i privat bank, bør de oppfordre vedkommende til å søke vanlig boliglån. Personer som har tilstrekkelig inntekt og egenkapital til å få lån i vanlig bank skal ikke ha startlån.

Se også § 5-4  der det fremgår en hovedregel om at søkeren må forventes å ha langvarige boligfinansieringsproblemer. I tillegg stilles det krav om at søkeren har potensial for å spare.

"

Jo har ufør og minstesats, så lever ekstremt trangt og har ikke råd til å spise ordentlig. 

Ryddet for sitering av slettet innlegg. 
_popcorn_, adm

• Hjerte 2
Skrevet

Kan tydeligvis ikke søke enda, må vente til 2024. Er helt desperat. Må bare selge og bo på gaten.Har alt for høy husleie og lån til å klare utgiftene.

https://www.husbanken.no/kommune/startlaan/

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kan du bruke PayPal kanskje? Fetlife.com kan nok også være en bra side å bruke.

Anonymkode: 1e91c...71e

Vises navnet mitt der om man betaler inn?

Skrevet

Bare start opp en onlyfans og reklamere på Instagram.

Skrevet

Det er utrolig lite å tjene, for det er mange som selger. Og de fleste vil møtes for å kjøpe, og det er ikke aktuelt for min del. 

Anonymkode: 97bae...28f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har minstesats ufør og kan ikke jobbe dessverre på grunn av sykdommen min.

Jo har ufør og minstesats, så lever ekstremt trangt og har ikke råd til å spise ordentlig. 

Hvordan har du fått boliglån i vanlig bank da? 

Uansett, uføretrygdede kan få lån i Husbanken fordi de er varig vanskeligstilte. I tillegg yter ofte Husbanken hjelp om man står i fare for å miste hus og hjem pga økonomiske vansker som tvangssalg etc. 

Det som er fordelen med Husbanken fremfor andre banker er at de ikke tar den høyeste mulige renta de kan ta, og i tillegg kan de (om nødvendig) tilby lånekunden opptil 50 års nedbetalingstid. Dette vil minske månedsbeløpet betraktelig, så folk med dårlig råd kan ha håp om å kunne kjøpe og beholde boligen.

Det vil selvsagt bety en stor økning i hvor mye renter man til syvende sist ender opp med å betale før lånet er innfridd, dersom man velger 50 års nedbetalingstid, da. Men det gjør altså at vanskeligstilte likevel kan ha råd til boliglån.

Skrevet
Tøvftta skrev (4 minutter siden):

Bare start opp en onlyfans og reklamere på Instagram.

Nei har jo familie og venner der, vil jo være anonym

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er utrolig lite å tjene, for det er mange som selger. Og de fleste vil møtes for å kjøpe, og det er ikke aktuelt for min del. 

Møtes? Nei uff det blir for kleint.

Million skrev (3 minutter siden):

Hvordan har du fått boliglån i vanlig bank da? 

Uansett, uføretrygdede kan få lån i Husbanken fordi de er varig vanskeligstilte. I tillegg yter ofte Husbanken hjelp om man står i fare for å miste hus og hjem pga økonomiske vansker som tvangssalg etc. 

Det som er fordelen med Husbanken fremfor andre banker er at de ikke tar den høyeste mulige renta de kan ta, og i tillegg kan de (om nødvendig) tilby lånekunden opptil 50 års nedbetalingstid. Dette vil minske månedsbeløpet betraktelig, så folk med dårlig råd kan ha håp om å kunne kjøpe og beholde boligen.

Det vil selvsagt bety en stor økning i hvor mye renter man til syvende sist ender opp med å betale før lånet er innfridd, dersom man velger 50 års nedbetalingstid, da. Men det gjør altså at vanskeligstilte likevel kan ha råd til boliglån.

Ok, men det var stopp i søknader nå fikk jeg opp. Må søke i 2024. Må sikkert bare selge nå, er så trist for jeg klarte meg bra før rentene steg til himmels.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei har jo familie og venner der, vil jo være anonym

Møtes? Nei uff det blir for kleint.

Ok, men det var stopp i søknader nå fikk jeg opp. Må søke i 2024. Må sikkert bare selge nå, er så trist for jeg klarte meg bra før rentene steg til himmels.

Renten er dessverre ikke i himmelen, på ingen måte. Det som mange glemmer er at den var at styringsrenten var så lav den kan få blitt uten å være negativ. Det sier seg selv at den på sikt vil gå oppover da, som det meste som utvikler seg fra null.

Med det sagt, her er en lenke som kanskje får deg videre når det gjelder trådens emne: 

https://underdusken.no/forbruker/trusesalg-sa-du/157372

Og ellers vil jeg nevne at det er få som bor på gaten i Norge uten å mer eller mindre velge det selv - vel å merke medlemmer av den norske folketrygden. Mager trøst, men du vil få hjelp av NAV til å ha tak over hodet. Du havner nok med oss som leier, men det er ingen skam, og du kommer deg opp igjen :) 

Anonymkode: fb2de...24f

Skrevet

Feetfinder

Anonymkode: 22ec6...39d

• Liker 1
Gjest ufiltrert
Skrevet (endret)

Ikke hør på noen dem sier med råtten overlegenhet: "vipps og ser ikke noe problem med det".

Med vipps er man helt utsatt for eventuelle stalkers. Og sånne rotter finns det mange av.

Bruk paypal.

Endret av ufiltrert
Skrevet
ufiltrert skrev (14 minutter siden):

Ikke hør på noen dem sier med råtten overlegenhet: "vipps og ser ikke noe problem med det".

Med vipps er man helt utsatt for eventuelle stalkers. Og sånne rotter finns det mange av.

Bruk paypal.

Så da vil det ikke vises noe navn?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du må opprette en egen PayPal der du oppgir et annet navn enn ditt eget. Det er ikke lov til å ha flere kontoer der om.du har konto der fra før, men noen tar sjansen likevel. 

Gjest ufiltrert
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...