Gå til innhold

Vasker du alltid klær før du bruker dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal opp ferie i morgen, men mangler en innebukse/ pysj og en genser. Ikke til å sove i, men som man har på med en gang man har stått opp, før man steller seg. 

Er det noe du ville vasket før bruk, eller er det greit å ikke gjøre det? 🙈

Anonymkode: c9bb8...dcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: aa3cf...7da

Skrevet

Helt greit å ikke vaske👍

Anonymkode: e112a...760

• Liker 1
Skrevet

Vasker alltid, da klærne er fulle av kjemikalier og rester fra produksjon. Men er det krise, så er det krise. Ta det av dersom det begynner å klø eller du får utslett. Kjøper jeg klær i butikk vasker jeg også, mye pga. at man aldri vet hvor mange som har prøvd det på før en selv.

Anonymkode: c0900...9b8

• Liker 2
Skrevet

Pleier ikke vaske nei.

Anonymkode: 258f6...170

• Liker 1
Skrevet

Vasker aldri nye klær. 

Anonymkode: 75f12...4fe

• Liker 2
Skrevet

Ja, sånne ting pleier jeg alltid å vaske 👍🏻 Det jeg ikke vasker før bruk er ting som yttertøy, selskapskjoler som bare kan renses o.l. 

Anonymkode: 8e242...6d4

Skrevet

Nei. Det må i så fall være en mørk jeans som fremdeles har farge som trenger skyldes ut, og det har jeg ikke kjøpt på år og dag.

Skrevet

Det går nok fint 😊

Anonymkode: 16e33...d94

Skrevet

Vasker alltid nye klær, ellers får jeg utslett/kløe.

Skrevet

Etter å ha jobbet mange år i klesbutikk - ja. De vaskes før bruk. Ikke bare er mange folk ekle, men også hvordan enkelte plagg kommer inn i butikken 🤢

Skrevet

Ja, alt unntatt sokker, yttertøy og kjoler. Men som en engangsgreie, så kunne jeg sikkert droppet det. Har du ingen gensere eller innebukser som ikke er nye? 

Skrevet

Det har jeg aldri gjort! 

Anonymkode: ef74d...114

Skrevet

Ja,jeg gjør som regel det,men ikke bestandig(desverre).

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vasker alltid, da klærne er fulle av kjemikalier og rester fra produksjon. Men er det krise, så er det krise. Ta det av dersom det begynner å klø eller du får utslett. Kjøper jeg klær i butikk vasker jeg også, mye pga. at man aldri vet hvor mange som har prøvd det på før en selv.

Anonymkode: c0900...9b8

Enig her. 

Skrevet

Jeg jobber I klesbutikk og vasker ALLTID klær først etter å sett hvordan enkelte behandler klærne. 

En ting er kjemikalier, men klær som prøves av svette mennesker som tråkker klærne ned på gulvet frister det ikke så mye å ta på seg uten en runde i vaskemaskin først

Skrevet

Nei, jeg vasker ikke alt, bare noen få ting.

Anonymkode: 962a7...600

Skrevet

Ja, alt vaskes før bruk 😊

• Liker 1
Skrevet

Har aldri vasket noe før bruk, og lever helt fint og sykdomsfritt. Nærmer meg 50.

Anonymkode: aadf7...419

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...