AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #1 Del Skrevet 23. november 2023 Jeg tenker ikke på rentene nå, men om det faktisk er en trygg bank å ha pengene i. Åpnet konto, men ble plutselig veldig usikker etter å ha lest omtaler fra folk på nett. Anonymkode: b27e2...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Del Skrevet 23. november 2023 Jeg ville i hvert fall sett på bankgarantien i Sverige vs. i Norge. Lite tyder på at Sverige skal gå dukken, vel å merke, men likevel greit å være klar over. Sikkert andre faktorer og. https://www.riksgalden.se/sv/var-verksamhet/insattningsgarantin-och-investerarskyddet/sa-fungerar-insattningsgarantin/ Anonymkode: 938c2...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #3 Del Skrevet 23. november 2023 Jeg ville ikke satt inn mer enn innskuddsgarantien er på, fordi Sverige og EU har en dårligere garanti enn Norge. Setter du inn mindre enn 1 million så er det bare å kjøre på. Anonymkode: f201d...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå