lillefinger Skrevet 23. november 2023 #1 Skrevet 23. november 2023 Jeg har virkelig ikke lyst på barn, og jeg er lesbisk så det må vel egentlig litt effort for å få til det da. MEN Jeg har en så sterk irrasjonell frykt for å bli gravid! Tenker f eks at om jeg setter meg litt skeivt på et offentlig toalett, og noen har sperma der, også kommer det inn i meg osv osv. Jeg har aldri ligget med en mann, men jeg har tatt flere graviditetstester (som selvfølgelig var negative) pga det. Kan noen si noen smarte ting til meg som gjør at den irrasjonelle frykten slipper taket?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Skrevet 23. november 2023 Kanskje best å snakke med psykolog? Ment som et godt råd Anonymkode: 233da...e63 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #3 Skrevet 23. november 2023 Hvis det var så lett å bli gravid så hadde aborttallene vært myyyyyyye høyere. Anonymkode: ffa2c...0d5
Sofakona Skrevet 23. november 2023 #4 Skrevet 23. november 2023 Du vet at sperm ikke krabber oppove vagina din? Du vet at for iallefall bli gravid må du ha eggløsning .... Du blir ikke gravid ved å sette deg på do sete...jeg regner også med at du går på dame toalett..lite sperm der Du kan ikke bli gravid i basseng om en mann kommer der heller..sp nei... eneste måten du kan bli gravid er om en penis kommer inni deg..om du har eggløsning...og tilogmed med er sjansen bare 25 prosent..så nei du vil ikke bli gravid 1
Hannah80 Skrevet 23. november 2023 #5 Skrevet 23. november 2023 Det hørtes ut som en slitsom tvangstanke å ha.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #6 Skrevet 23. november 2023 ……. Jeezes Anonymkode: 63102...475
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå