AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #1 Del Skrevet 23. november 2023 Hva ville du satt pris på ? Ikke blomst eller kopp🤪 Kan koste opp til 1000,- Anonymkode: f1d72...9ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Del Skrevet 23. november 2023 Skriv et hyggelig brev og dropp gaven. Du setter læreren i en vanskelig posisjon med gave. Anonymkode: 860fd...0a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #3 Del Skrevet 23. november 2023 Hei! Jeg er lærer selv. Fikk en gave av foresatte etter jeg var ferdig med å ha en elev, det var bare hyggelig. Jeg ville nok syntes det var litt vanskelig om jeg fortsatt hadde eleven på skolen, så om du kan vente til den er ferdig hadde det vært fint. Da blir det helt klart at det ikke er noen baktanker med gaven. Men, veldig hyggelig av deg! Anonymkode: a2f08...abf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 23. november 2023 #4 Del Skrevet 23. november 2023 1000 kroner er alt for mye Lærer har ikke lov å ta i mot så dyre gaver. Verdien på gaver gitt til Lærer skal være av en ubetydelig sum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #5 Del Skrevet 23. november 2023 Vi har noen etiske retningslinjer når det kommer til gaver og får ikke ta imot gaver over en viss sum. Det er en så innarbeidet tradisjon med noe til jul og sommer, og det er fra alle elevene. Setter du pris på så si det eller gi et kort, det varmer mer enn alle gaver 🙂 Anonymkode: a0e82...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #6 Del Skrevet 23. november 2023 Gi en veldig personlig hilsen, et kort der du skriver hvorfor du setter slik pris på læreren og bare noe symbolsk i tillegg, som sjokoladehjerter, hjemmestrikkede sokker eller en blomst. Anonymkode: 2c148...ddc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #7 Del Skrevet 23. november 2023 Røros-pledd Bok Konfekt Fruktkurv Kurv med mat fra delikatessebutikk (gode oster, spekemat, syltetøy osv) Anonymkode: 291ea...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #8 Del Skrevet 23. november 2023 Hyggelig tanke og jeg setter veldig pris på en liten oppmerksomhet fra elevene mine. Men dersom jeg får en dyr gave, blir det kleint når jeg ikke kan ta i mot den. En flaske vin, en sjokoladeeske, en bok eller en juleblomst er hyggelig. Anonymkode: 39189...8c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå