AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #1 Skrevet 23. november 2023 Åpnet en pakke ørret med siste forbruksdag i dag, så jeg bøyde meg helt ned for å lukte. For å være ærlig syntes jeg det luktet litt sur vagina, har ikke noe bedre å sammenligne med. Men så pleier jeg vanligvis ikke å stikke nesa helt nedi laksen, så jeg vet egentlig ikke hvordan det skal lukte. Noen? Anonymkode: 4662b...d96
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Skrevet 23. november 2023 Frisk fisk lukter minmalt. Så luker det surt av en eller annen form hadde jeg ikke spist den. Anonymkode: f8a94...d21 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #3 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Frisk fisk lukter minmalt. Så luker det surt av en eller annen form hadde jeg ikke spist den. Anonymkode: f8a94...d21 Men søren da, da har jeg bare kokte poteter, gulrøtter og rømme å servere til middag 🤡 Anonymkode: 4662b...d96
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #4 Skrevet 23. november 2023 Er fisken fersk og frisk skal den ikke lukte annet enn salt sjø. Denne fisken er gammel surfisk. Ville til nøds kokt/stekt den utendørs og gitt til kattene. Ikke servert som menneskemat. Anonymkode: 6810b...4bb
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #5 Skrevet 23. november 2023 Du vet når du har på våtdrakt og dagen før har du vært på mother India. Så feser du i drakta og ser en stor boble komme smygende opp rundt og mot halsen. Du slarker halsen og får dunsten. Sånn lukter det. Anonymkode: 62ba4...842
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå