GÃ¥ til innhold

Noen som har erfaring med spanske Iberia? 🛫

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er det eneste alternativet fra Oslo nå 

Anonymkode: 0f037...7ce

Videoannonse
Annonse
Gjest Linny111
Skrevet

Ja, de er fine de. Har flydd med dem til Chile og skal fly med dem til Peru neste år.

På vei tilbake fra Chile fløy Latam for dem, og det var ikke spesielt gøy. Skal du langt eller kun i Europa?

Skrevet
Linny111 skrev (44 minutter siden):

Ja, de er fine de. Har flydd med dem til Chile og skal fly med dem til Peru neste år.

På vei tilbake fra Chile fløy Latam for dem, og det var ikke spesielt gøy. Skal du langt eller kun i Europa?

Kun i Europa. Jeg trodde de var ok, men når jeg googler, skriver folk at det er skittent på flyene og at kundeservicen er den verste noensinne. Blir forvirret 

Gjest Linny111
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Kun i Europa. Jeg trodde de var ok, men når jeg googler, skriver folk at det er skittent på flyene og at kundeservicen er den verste noensinne. Blir forvirret 

Alle skriver dritt om flyselskaper når man googler.

Folk skriver ikke anmeldelse av en flytur som var helt okei.

Skrevet
Linny111 skrev (57 minutter siden):

Må bare kommentere denne: Jeg har flydd Latam flere ganger, både til/fra Sør Amerika og internt i Chile. Har aldri opplevd noe som helst annet enn bra service, god mat og moderne og freshe fly. Det er nesten så jeg har problemer med å tro at du har hatt en SÅ negativ opplevelse med dem..!

Anonymkode: 0f073...360

Gjest Linny111
Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Må bare kommentere denne: Jeg har flydd Latam flere ganger, både til/fra Sør Amerika og internt i Chile. Har aldri opplevd noe som helst annet enn bra service, god mat og moderne og freshe fly. Det er nesten så jeg har problemer med å tro at du har hatt en SÅ negativ opplevelse med dem..!

Anonymkode: 0f073...360

Du tror ikke på at jeg hadde en dårlig opplevelse?😅

Det var ikke megadårlig, jeg bare husker det som mye dårligere enn Iberia hadde vært på vei ned, som var de jeg opprinnelig hadde betalt for å fly med. Maten var dårligere, forsinkelser og dårligere service, men på skalaen over alle flyselskaper jeg har flydd med, er de et sted på midten.

Edit: Jeg har også flydd Latam mye internt i Sør-Amerika, og da har de vært helt fine. Var bare den lange turen der Iberia var mye bedre.

Nå mener jeg ikke at Trustpilot er 100% dekkende for servicen på et flyselskap, men jeg er ikke den ENESTE som har hatt dårlige opplevelser.
https://uk.trustpilot.com/review/www.latam.com

Endret av Linny111
Skrevet

Flere? 

Skrevet

Har flydd over Atlanteren med dem, og ALDRI mer. Dårlig service, trangt fly, betalte for 3 timer internett og fikk 10 minutter. I tillegg forsvant bagasjen min og det var helt umulig å få hjelp av dem (trålet nettsiden deres i flere timer på jakt etter en mailadresse, men fant ingen)

Skrevet

Fløy fra Oslo til Madrid nå i September med de. Ingen annmerkinger eller kommentarer som jeg husker så da kan det ikke ha vært så ille. Det er bare et fly? Du setter deg inn og kommer til en destinasjon noen timer senere. Er virkelig folk så fine på ting at man er kresen på dette? 

Uansett hvor ille det eventuellt måtte være, så går det heeeeelt fint. Hva er det værste som kan skje? Litt skitten sete? uffda, det var virkelige krise. ufine ansatte? Uffda, nå er hele turen ødelagt. Det er bare en flytur, skjønner ikke problemstillingen.

Anonymkode: 15498...090

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fløy fra Oslo til Madrid nå i September med de. Ingen annmerkinger eller kommentarer som jeg husker så da kan det ikke ha vært så ille. Det er bare et fly? Du setter deg inn og kommer til en destinasjon noen timer senere. Er virkelig folk så fine på ting at man er kresen på dette? 

Uansett hvor ille det eventuellt måtte være, så går det heeeeelt fint. Hva er det værste som kan skje? Litt skitten sete? uffda, det var virkelige krise. ufine ansatte? Uffda, nå er hele turen ødelagt. Det er bare en flytur, skjønner ikke problemstillingen.

Hvordan er de sammenlignet med Norwegian og SAS? 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvordan er de sammenlignet med Norwegian og SAS? 

Ingen forskjell for min del, men så er jeg vel kanskje litt enkel. Jeg går inn på fly, finner setet mitt og setter meg ned. Noe større mysterium i å fly er det jo ikke. Jeg irriterer meg nok mer av andre passasjerer enn jeg gjør om fly, seter, ansatte osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...