Gå til innhold

Hva er galt med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt bakgrunnsinformasjon:

Slitt med psyken i mange år, angst, depresjon. Vært sykemeldt i lengre og kortere perioder.

De siste 2-3 årene har jeg vært mye sliten, får ofte feberfølelse og vondt i halsen på kvelden. Har ofte vondt i hele kroppen, sånn som når man har influensa, dette kommer oftere når jeg har gjort mye dagen før/stressene perioder. Sliter mye med hodepine, trøbbel med magen.

Hva feiler det meg? Dårlig psyke, utbrendt, noe annet? 

Har sjekker at alt av vitaminer er ok

Anonymkode: b1cf8...b03

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Slitt med psyken i mange år, angst, depresjon. Vært sykemeldt i lengre og kortere perioder.

De siste 2-3 årene har jeg vært mye sliten, får ofte feberfølelse og vondt i halsen på kvelden. Har ofte vondt i hele kroppen, sånn som når man har influensa, dette kommer oftere når jeg har gjort mye dagen før/stressene perioder. Sliter mye med hodepine, trøbbel med magen.

Utbrent vil jeg tro. Høres ut som symptomer man får ved kronisk utmattelse/stress. 

Anonymkode: e45fa...a6c

• Liker 1
Skrevet

Når jeg hadde sterk angst trodde jeg i starten at jeg hadde fått omgangssyke for de kroppslige angstsymptomene jeg fikk var såpass sterke. Feber, brekninger, slapp, løpe på do hele tiden osv. Det er mulig at kan være stress/angst. Du skal helst undersøkes av lege før du konkluderer med at det ikke er noe fysisk galt, da.

Anonymkode: c902d...061

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Lege.

Anonymkode: 41d72...a28

Skrevet

Mange autoimmun sykdommer har slike symtomer. Be om bedre utredelse, blodprøver på lupus, leddgikt osv.

Anonymkode: 2d80f...5c4

Skrevet

Fibromyalgi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...