AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #1 Skrevet 23. november 2023 Litt bakgrunnsinformasjon: Slitt med psyken i mange år, angst, depresjon. Vært sykemeldt i lengre og kortere perioder. De siste 2-3 årene har jeg vært mye sliten, får ofte feberfølelse og vondt i halsen på kvelden. Har ofte vondt i hele kroppen, sånn som når man har influensa, dette kommer oftere når jeg har gjort mye dagen før/stressene perioder. Sliter mye med hodepine, trøbbel med magen. Hva feiler det meg? Dårlig psyke, utbrendt, noe annet? Har sjekker at alt av vitaminer er ok Anonymkode: b1cf8...b03
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Litt bakgrunnsinformasjon: Slitt med psyken i mange år, angst, depresjon. Vært sykemeldt i lengre og kortere perioder. De siste 2-3 årene har jeg vært mye sliten, får ofte feberfølelse og vondt i halsen på kvelden. Har ofte vondt i hele kroppen, sånn som når man har influensa, dette kommer oftere når jeg har gjort mye dagen før/stressene perioder. Sliter mye med hodepine, trøbbel med magen. Hva feiler det meg? Dårlig psyke, utbrendt, noe annet? Har sjekker at alt av vitaminer er ok Anonymkode: b1cf8...b03 Utbrent vil jeg tro. Høres ut som symptomer man får ved kronisk utmattelse/stress. Anonymkode: e45fa...a6c 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #3 Skrevet 23. november 2023 Når jeg hadde sterk angst trodde jeg i starten at jeg hadde fått omgangssyke for de kroppslige angstsymptomene jeg fikk var såpass sterke. Feber, brekninger, slapp, løpe på do hele tiden osv. Det er mulig at kan være stress/angst. Du skal helst undersøkes av lege før du konkluderer med at det ikke er noe fysisk galt, da. Anonymkode: c902d...061
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #4 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Litt bakgrunnsinformasjon: Slitt med psyken i mange år, angst, depresjon. Vært sykemeldt i lengre og kortere perioder. De siste 2-3 årene har jeg vært mye sliten, får ofte feberfølelse og vondt i halsen på kvelden. Har ofte vondt i hele kroppen, sånn som når man har influensa, dette kommer oftere når jeg har gjort mye dagen før/stressene perioder. Sliter mye med hodepine, trøbbel med magen. Hva feiler det meg? Dårlig psyke, utbrendt, noe annet? Har sjekker at alt av vitaminer er ok Anonymkode: b1cf8...b03 Lege. Anonymkode: 41d72...a28
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #5 Skrevet 23. november 2023 Mange autoimmun sykdommer har slike symtomer. Be om bedre utredelse, blodprøver på lupus, leddgikt osv. Anonymkode: 2d80f...5c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå