Gå til innhold

HCG verdi 15 dager etter innsett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg tok blodprøve i dag 15 dager etter innsett og verdien var på 123. Har googlet meg frem til at det er normalt, men klarer bare ikke å føle meg trygg på at jeg faktisk er gravid 😅 Har opplevd kjemisk og SA flere ganger, derfor er jeg veldig usikker. Noen her som har litt peiling som kan si om verdien er god?

Anonymkode: a2812...a26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier jo ingenting om hva du har satt inn? Er det 2 dagers eller blastocyst? Det er stor forskjell.. 

Er det blastocyst, så er det desverre ikke gode hcg nivåer. 

Anonymkode: 4108d...6a9

Skrevet

123 er helt fint. Hcg stiger ikke så mye fortere med blastoctytt heller, fordi man uansett starter med 0 i hcg på innsettdag

Anonymkode: ad649...3f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du sier jo ingenting om hva du har satt inn? Er det 2 dagers eller blastocyst? Det er stor forskjell.. 

Er det blastocyst, så er det desverre ikke gode hcg nivåer. 

Det var et embryo som ble satt inn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

123 er helt fint. Hcg stiger ikke så mye fortere med blastoctytt heller, fordi man uansett starter med 0 i hcg på innsettdag

Det var godt å høre, da satser jeg på at det bare stiger fremover 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det var et embryo som ble satt inn.

Embryo? Det blir ikke embryo før det er festet og utviklet seg kjære deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Joda, for en blastocyst fester seg fortere enn feks en 2 dagers. Hcg begynner å stige når egget er festet, ikkke før

Skrevet

Sa ikke de som fortalte deg verdiene om det var gode verdier? 
Krysser fingrene for deg! 

Skrevet
Melus skrev (2 minutter siden):

Sa ikke de som fortalte deg verdiene om det var gode verdier? 
Krysser fingrene for deg! 

Takk! Nei, de har sluttet å ringe, sender kun beskjed digitalt, sikkert for å spare tid (riksen). 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk! Nei, de har sluttet å ringe, sender kun beskjed digitalt, sikkert for å spare tid (riksen). 

Så dumt. 😕 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Embryo? Det blir ikke embryo før det er festet og utviklet seg kjære deg. 

Jo, ved IVF er det vanlig å sette inn embryo: https://www.oslo-universitetssykehus.no/behandlinger/tining-og-tilbakesetting-av-befruktede-egg/

PS; bruk av «kjære deg» i diskusjoner kan oppfattes som ganske nedlatende. Bare nevner det i tilfelle du ikke var klar over det. Jeg antar du ikke med vilje går inn for å være kjip 😊

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde 125 på dag 14 og fikk beskjed om at det var en fin verdi. Det var et fem dagers (blastocyst) som ble satt inn. Er nå i uke 38 og alt er fint. Lykke til!

Anonymkode: b9081...5b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg hadde 125 på dag 14 og fikk beskjed om at det var en fin verdi. Det var et fem dagers (blastocyst) som ble satt inn. Er nå i uke 38 og alt er fint. Lykke til!

Anonymkode: b9081...5b7

Så bra, gratulerer og masse lykke til til deg også 😊 Har slått meg til ro med verdien nå og satser på at dette går bra.

Skrevet

Det er et fint tall det 👍 

Er ikke hvor høyt tallet er ved første blodprøve som er det viktigste.. Det er hvordan det fordobler seg og stiger videre derifra som har mest å si sånn sett.  

Skrevet

Vi hadde 102 12 dager etter innsett av 5 dagers..

Er nå i uke 9 og hatt tul og sett hjertet slå 🩷

Anonymkode: 47c69...893

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...