Gå til innhold

Vil du kalle dette for utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil du si at det er utroskap når partneren din sitter på tinder, skjuler hvem og hvor han er, skjuler deg og har masse bilder sammen med en annen dame? 

I følge han så mener han ikke har vært utro…

Aner ikke om han har gjort noe seksuelt med denne damen, men snodig nok så mente han at det var lurt at meg og han tok en klamydia test… Han kjente visst til et vennepar av han som hadde fått klamydia av hverandre, men uten noe form for å ha ligget med noen andre…

Har gjort det slutt med han da jeg syntes dette er utroskap

Anonymkode: 36b64...515

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vil du si at det er utroskap når partneren din sitter på tinder, skjuler hvem og hvor han er, skjuler deg og har masse bilder sammen med en annen dame? 

Aner ikke om han har gjort noe seksuelt med denne damen, men snodig nok så mente han at det var lurt at meg og han tok en klamydia test… Han kjente visst til et vennepar av han som hadde fått klamydia av hverandre, men uten noe form for å ha ligget med noen andre…

Ja

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke greit, nei. Man gjør ikke sånt i et stabilt forhold. At han holdt det skjult for deg, betyr jo at han visste at det han gjorde ikke var greit.

Anonymkode: cd220...b95

• Liker 1
Skrevet

Hva han måtte synes om saken er jo helt uvesentlig, du syns det er utroskap. Og det har du jo gjort klart for han ved å gjøre det slutt. Bra jobba!

Spør du meg, så regner jeg det han har holdt på med som utroskap. Man er IKKE på Tinder når man er i et etablert monogamt forhold.

• Liker 3
Skrevet

3/10

Anonymkode: 3fa5b...1bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

3/10

Anonymkode: 3fa5b...1bf

Hæ?

Skrevet

Hos oss ville dette vært utroskap

Skrevet

Han er i det minste emosjonelt utro ved å være på Tinder! 

Og siden han er så uærlig og beskyttende ovenfor seg selv, så tyder det på at han har enkelte lik i skapet som han ikke ønsker å informere deg om, og alvorlighetsgraden rundt utroskapen blir høyere.

Hvis du ikke er komfortabel med denne situasjonen så må du heller ikke finne deg i det. Gir han deg ikke noe valg så bør du heller ikke føye deg, og så får du takke for deg. Denne mannen kan ikke få i pose og sekk, slik han holder på med nå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

For det første les deg opp på sex, overførbar sykdommer. Man får klamydia ved og være intimt/sex. 
Kjærlighet gjør noen både blinde og dumme, slutt og sluk alt han sier rått. Synes du det er greit? Hva han lirer av seg sv dumheter for være en ting, men ikke la deg bruke. Ingen mann er verdt det, nei han er ikke en god kjærste  eller den store kjærligheten du ikke kan leve uten. Han er en idiot, ingen mann som er noe og satse på holder på sånn. Finn verdigheten din jente, dump han se deg aldri tilbake. Han der er ikke moden for et forhold 

Anonymkode: fb6aa...12d

Skrevet

Absolutt. Man sitter ikke på tinder når man er i et forhold. Enkelt og greit for min del.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor må du kunne kalle det utroskap for å kunne si at det er uakseptabelt?

Anonymkode: fe248...c0a

• Liker 1
Skrevet

Vil ikke kalle det utroskap, men jeg ville aldri sett på henne på samme måte lenger, og all tillit ville vært borte, så sjansene for hun hadde blitt singel er veldig stor 

Anonymkode: e4a34...3ff

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Om han ikke har vært utro så virker det som hàn har planer om det.

• Liker 2
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

I min bok kan vi kutte det ned til at det er utroskap når partneren er på tinder.

Hvorfor i alle dager skulle en partner gå på tinder? Hva gjør man i den appen? Jo, man finner seg et ligg.

Anonymkode: 2d140...e86

• Liker 3
Skrevet

Tinder == ikke tro mot deg. Andre kan kalle det hva man vil.

Anonymkode: 2d140...e86

• Liker 2
Skrevet

Bilder med en annen dame? 

Men det er utroskap ja

Anonymkode: 2af81...220

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det spiller ingen rolle, ts, hva jeg eller noen andre her synes. 

Det som er utroskap i ditt og din valgte partners forhold er det dere har enes om i fellesskap at er utroskap. Her fremstår det som om dere aldri har snakket om temaet «hva definerer vi som utroskap?». Og da er jo i ytterste konsekvens intet utroskap. 

La oss si dere, som par, aldri har snakket om teamet. Han mener det er helt ok å ha sex med andre. Du mener dere er monogame. Ingen stav dere har «rett» eller «feil» før dere begge har blitt enige om premissene for akkurat deres forhold. Praten tar man tidlig i forholdet, og man vender tilbake til den med jevne mellomrom, fordi det er lov å endre mening. Blir man ikke enige? Da er det naturlig å avslutte forholdet mens man er venner.

Så har han vært utro? Aner ikke. Har dere snakket om hvorvidt dere er ekslusive?

Anonymkode: 702f0...e28

Skrevet

Sitter alle skruene helt fast hos deg? Siden du i det hele tatt må spørre om noe sånnt. 

Anonymkode: 2bceb...0cc

• Liker 1
Skrevet

Totalt respektløst og utroskap. 

Anonymkode: c461c...f36

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er utroskap. 

Anonymkode: 037df...1d9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...