AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #1 Skrevet 23. november 2023 Dette burde jeg finne ut av selv. Vi er snart 50 år og sånn sett nesten voksne.. 😉 Men jeg klarer ikke å legge fra meg et spørsmål jeg funderer på. Jeg datet en dame for litt siden. Utrolig flott dame og jeg syntes vi virkelig hadde det supert på dates, selv em de var platoniske. Så når jeg begynte å signalisere at jeg ville ta det litt opp romantisk, endte det i en lang prat om hva hun vil og hun var veldig opptatt av hva jeg egentlig vil. Hun mente hun ikke var klar for et forhold og mente at ikke jeg heller er det. Så hun ville ikke kalle det dating lenger men heller holde kontakten, siden vi treffes av og til sosialt, og hvem vet hva som skjer i fremtiden. Greit nok. Dumpa er dumpa. I ettertid har jeg reflektert litt og ser noen potensielle "flagg" ved henne som gjør at jeg tenker dette er like greit. Selv om jeg synes den gjensidige gnisten er der, så er det ikke alltid sunt å bli sammen med noen bare fordi man er betatt. Men så kommer det rare. Hun holder kontakten. Spør om ting, vil ha mine meninger om ting. Ringer og sjekker hvordan det går med meg når jeg ikke dukker opp på sosiale ting osv. Mer enn de fleste andre av vennene mine gjør. Samtidig er hun veldig opptatt av at ingen av vennene våre skal tro at vi dater (noe vi heller ikke gjør). Helt ærlig, hun definerer oss som perifere venner men er jo nesten mer kjæreste i handlinger enn det eksen min, som jeg levde med i mange år, noen gang var, selv på sitt beste.. Overtenker jeg dette her? Har noen dette bare som stil eller har jeg grunn til å bli forvirret? Hun holder seg liksom på radaren selv om det ikke er noen romantisk fremtid... (kvinner er rare dyr 🤯, eller...?) Anonymkode: 1c0df...01d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Skrevet 23. november 2023 Hun vil ha en venn, ikke en kjæreste 🙂 Anonymkode: b90d7...ad8 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 23. november 2023 #3 Skrevet 23. november 2023 Ugh. Hun vil ha bekreftelse om at du er gira på henne. Spill. Jeg er ferdig med spill. Jeg sier hva jeg vil ha og hva jeg forventer. Enten er du game on eller ikke. Ferdig snakka.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #4 Skrevet 23. november 2023 Får en følelse av jag og jakt etter bekreftelse. Det er deilig å føle seg begjært selv om man bare er venner🤗 Anonymkode: 6e320...e98
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #5 Skrevet 24. november 2023 Spør om hun vil være pulevenn også. Da har du trolig overgått eksen på alle punkter. Anonymkode: 2bc7c...427
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #6 Skrevet 24. november 2023 Hun ønsker deg som venn. Og det er ikke uvanlig å bry seg om venner på den måten. Og så liker hun sikkert også tanken på at du er/var interessert i noe mer selv om hun ikke er det selv. Deilig for selvfølelsen det. Men det betyr ikke noe mer nei. Anonymkode: ccf8a...9fb
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #7 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (På 23.11.2023 den 12.44): Dette burde jeg finne ut av selv. Vi er snart 50 år og sånn sett nesten voksne.. 😉 Men jeg klarer ikke å legge fra meg et spørsmål jeg funderer på. Jeg datet en dame for litt siden. Utrolig flott dame og jeg syntes vi virkelig hadde det supert på dates, selv em de var platoniske. Så når jeg begynte å signalisere at jeg ville ta det litt opp romantisk, endte det i en lang prat om hva hun vil og hun var veldig opptatt av hva jeg egentlig vil. Hun mente hun ikke var klar for et forhold og mente at ikke jeg heller er det. Så hun ville ikke kalle det dating lenger men heller holde kontakten, siden vi treffes av og til sosialt, og hvem vet hva som skjer i fremtiden. Greit nok. Dumpa er dumpa. I ettertid har jeg reflektert litt og ser noen potensielle "flagg" ved henne som gjør at jeg tenker dette er like greit. Selv om jeg synes den gjensidige gnisten er der, så er det ikke alltid sunt å bli sammen med noen bare fordi man er betatt. Men så kommer det rare. Hun holder kontakten. Spør om ting, vil ha mine meninger om ting. Ringer og sjekker hvordan det går med meg når jeg ikke dukker opp på sosiale ting osv. Mer enn de fleste andre av vennene mine gjør. Samtidig er hun veldig opptatt av at ingen av vennene våre skal tro at vi dater (noe vi heller ikke gjør). Helt ærlig, hun definerer oss som perifere venner men er jo nesten mer kjæreste i handlinger enn det eksen min, som jeg levde med i mange år, noen gang var, selv på sitt beste.. Overtenker jeg dette her? Har noen dette bare som stil eller har jeg grunn til å bli forvirret? Hun holder seg liksom på radaren selv om det ikke er noen romantisk fremtid... (kvinner er rare dyr 🤯, eller...?) Anonymkode: 1c0df...01d Hun vil ikke bli sammen med deg. Men, hun vil "ha deg". Jeg kan kjenne meg selv igjen (fra når jeg var tenåring pluss litt til). Hun liker oppmerksomheten din, og hun liker deg også som venn.. men, du forer egoet hennes og dette vil hun ikke gi slipp på. Så når du trekker deg unna, prøver hun å få deg tilbake igjen... Med andre ord skikkelig egoistisk, og noe hun burde ha vokst ut av. For dette er jo ikke rettferdig for deg idet heletatt! Bli litt streng å myndig neste gang. (Du kommer ikke til å få henne som kjæreste.. Venner kan gå, om du blir GOD på å sette grenser!) Jeg er nesten 100% sikker på at jeg har rett. Anonymkode: f32a4...c96
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #8 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun vil ikke bli sammen med deg. Men, hun vil "ha deg". Jeg kan kjenne meg selv igjen (fra når jeg var tenåring pluss litt til). Hun liker oppmerksomheten din, og hun liker deg også som venn.. men, du forer egoet hennes og dette vil hun ikke gi slipp på. Så når du trekker deg unna, prøver hun å få deg tilbake igjen... Med andre ord skikkelig egoistisk, og noe hun burde ha vokst ut av. For dette er jo ikke rettferdig for deg idet heletatt! Bli litt streng å myndig neste gang. (Du kommer ikke til å få henne som kjæreste.. Venner kan gå, om du blir GOD på å sette grenser!) Jeg er nesten 100% sikker på at jeg har rett. Anonymkode: f32a4...c96 Da hadde jeg mange "kjærester " som jeg aldri ville bli sammen med eller være fysiske med. De vartet meg opp, betalte, kjørte og fikset det jeg ønsket. Også hadde jeg jo alltid noen å flørte litt med, snakke om alt mulig etc... Jeg holdte de single i evigheter 🙈 De var "mine" kompiser 😅 Om hun flørter å blir litt ekstra søt med deg. Da må du sette ned foten kjapt! (Om du vil fortsette kontakt som en venn). Anonymkode: f32a4...c96
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #9 Skrevet 24. november 2023 Tipper hun gjør det samme med flere. Hun elsker oppmerksomhet, bekreftelser osv. Jeg hadde sagt at du har begynt å date noe andre, og at du syns det ikke passer seg å ha slik kontakt lenger. Kan love deg pipa får en annen tone da Anonymkode: 6f27b...f0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå