Gå til innhold

Hatt ømme bryster lenge, tegn på graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brystene mine har vært merkbart større og veldig ømme ganske lenge nå. Hvor ømme de er varierer litt fra dag til dag. Ene dagen er brystvortene mine knallharde og brystene er kjempeømme så det gjør skikkelig vondt bare å ta av eller på en bh eller en t-skjorte. Neste dagen kan de bare være litt ømme og vonde hvis jeg tar på de. Noen dager kjennes de skikkelig tunge og ømme ut konstant.

Har opplevd at de har blitt større og vonde/ømme før mensen tidligere så klart, men aldri så ille som nå og aldri så lenge. Jeg har sittet å ventet nå på å få mens fordi jeg trodde det var derfor, men den kommer ikke. Har litt uregelmessig syklus, men allikevel har dette vært mye lengre nå enn det har vært før. ?

Anonymkode: f9fff...d71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test da. 

Anonymkode: c4bd7...458

• Liker 2
Skrevet

Vel det er bare ta en test..tror dessverre ingen her kan si om det er pga det ene eller andre 

Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Vel det er bare ta en test..tror dessverre ingen her kan si om det er pga det ene eller andre 

Beklager at jeg spurte da for å høre om andre har noen lignende erfaring,?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja mine var ømme når jeg var uke 10...men det er ingen her som kan fortelle deg om du er gravid pga ømme pupper. Om du ikke vet når du hadde eventuelt eggløsning så ta en test..du kan jo være langt på vei 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har sett i spåkula mi og lagt tarotkortene mine for situasjonen din og ser at du burde kjøpe deg en graviditets test. Fås kjøpt på butikken 🙂

Anonymkode: 9b29f...400

• Liker 1
Skrevet

Siden du tror mensen skulle ha kommet allerede er det jo bare å ta en test :) Jeg hadde vonde pupper omtrent fra befruktningen og ut hele første trimester.

Anonymkode: 51a8c...d91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...