Gå til innhold

Ull undertøy og tattoo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vet ikke om jeg valgte riktig kanal å skrive dette på. 
jeg tok en tattoo på hele fremsiden av låret, jeg fikk beskjed om å ikke ha på tett sittende klær. Vil det bare si olabukse? Jeg skal som en liten gå tur med barnet mitt, så jeg kunne tenkt meg å hatt på ullundertøy og en tur bukse, men er det noe jeg overhode ikke skal ha på? 

Anonymkode: cae00...b2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hei. Vet ikke om jeg valgte riktig kanal å skrive dette på. 
jeg tok en tattoo på hele fremsiden av låret, jeg fikk beskjed om å ikke ha på tett sittende klær. Vil det bare si olabukse? Jeg skal som en liten gå tur med barnet mitt, så jeg kunne tenkt meg å hatt på ullundertøy og en tur bukse, men er det noe jeg overhode ikke skal ha på? 

Jeg har tolket det som trange plagg som gnisser mot tatoveringen. 

Hvis tatoveringen fremdeles flasser kan det være litt skummelt siden du ikke skal dra av flasset.

Jeg ville nok gått den turen med ullundertøy og turbukse, men så skiftet til noe løsere etterpå og vasket og smørt tatoveringen. 

Pass også på at ullundertøyet er rent hvis det er en veldig fersk tatovering. 

• Liker 4
Skrevet
Rowan skrev (4 minutter siden):

Jeg har tolket det som trange plagg som gnisser mot tatoveringen. 

Hvis tatoveringen fremdeles flasser kan det være litt skummelt siden du ikke skal dra av flasset.

Jeg ville nok gått den turen med ullundertøy og turbukse, men så skiftet til noe løsere etterpå og vasket og smørt tatoveringen. 

Pass også på at ullundertøyet er rent hvis det er en veldig fersk tatovering. 

Tusen takk for svar! Ja den er helt fersk

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tusen takk for svar! Ja den er helt fersk

Bare hyggelig! Håper den gror fint. :)

Skrevet

Jeg ville droppet ull. Har fått beskjed om, og lest at ull og fleece ikke skal brukes på nye tatoveringer. Det er vel fordi stoffet ikke er glatt og skorper kan "hekte" seg i plagget🤔 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har du mulighet til å legge plastfolie over bare for turen, hvis det er såpass kaldt at ull er et must?

Anonymkode: 2526d...599

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis du skal bruke noe trangt så bør du ta på plastfolie. også vaske og smøre med en gang du kommer hjem igjen.

Anonymkode: 9e00c...baf

• Nyttig 1
Skrevet

Legg plastfolie over, vask, smør og bytt til løstsittende bukse når du kommer hjem. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...